کد خبر: 199316
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

جدیدترین نسخه از پورشه کاین ۲۰۱۸ توسط عکاسان جاسوسی، بدون استتار شکار شد تا پیش از آنکه در نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت آلمان به‌طور رسمی معرفی شود، مخاطبان با آن آشنایی کامل داشته باشند.

به گزارش اخبار خودرو ،باتوجه به تصاویر به‌دست‌آمده از جدیدترین مدل پورشه کاین می‌توان دید، مه‌شکن‌های اطراف سپر تغییر یافته و تیغه‌های داخلی جلوپنجره و ورودی اطراف سپر در یک راستا قرار گرفته‌اند.

همچنین از چراغ‌های جدید در پیشانی اتومبیل استفاده شده است که فعلا روی آن برچسب زده‌اند تا پس از رونمایی رسمی دیده شود اما تغییرات پورشه روی شاسی‌بلند کاین ۲۰۱۸ نتیجه عکس داده و حالا چهره کاین ۲۰۱۸ نسبت به مدل‌های قبلی خود زشت‌تر شده است اما با در نظر گرفتن سلیقه مشتریان، شاید برخی این طراحی را دوست داشته باشند. علاوه‌بر این، شنیده می‌شود خودروی شاسی‌بلند کاین ۲۰۱۸ در حداکثر وزن خود حدود ۱۰۰کیلوگرم صرفه‌جویی کرده است، همچنین انتظار می‌رود نیرو محرکه آن توسط یک پیشرانه ۲٫۹ لیتری شش سیلندر توربوشارژر تامین شود که توان خروجی آن را به ۴۳۴ اسب‌بخار می‌رساند و در‌حال‌حاضر روی پورشه پانامرا ۴S استفاده می‌شود، هرچند گزینه قوی‌تر برای این خودرو شامل یک پیشرانه ۴ لیتری هشت سیلندر توربوشارژر خواهد بود و بیشینه قدرت آن به ۵۴۲ اسب‌بخار خواهد رسید. در کنار پیشرانه‌های بنزینی، گفته می‌شود شرکت خودروسازی پورشه برای شاسی‌بلند کاین ۲۰۱۸ از یک سیستم محرک هیبرید هم استفاده خواهد کرد که با خودروی آئودی SQ7 مشترک و متشکل از یک پیشرانه ۴ لیتری هشت سیلندربنزینی در کنار یک موتور الکتریکی قدرتمند است و می‌تواند حداکثر ۹۰۰نیوتون‌متر گشتاور در اختیار اتومبیل قرار دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =