کد خبر: 199527
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

جاش در اولین حضور خود، یک سفیر عالی برای برند ام‌جی خواهد بود و ما سرشار از احساس اطمینان هستیم که همراهی او با آرون تیلر اسمیت آینده‌ای موفق را برای طرفین محقق خواهد کرد.

به گزارش اخبار خودرو ،در پی خبر جدایی راننده مسابقات اتومبیلرانی بریتانیایی شرکت ام‌جی یعنی دانیل لوید، به‌دلیل اینکه تیم ام‌جی و شرکای آن در آغاز سال۲۰۱۷ به نتایج مورد نظر خود نرسیدند، این شرکت از جاش کوک برای رانندگی ادامه مسابقات این تیم دعوت به‌عمل آورد.

مدیر تیم ام‌جی در این خصوص می‌گوید: «جاش در اولین حضور خود، یک سفیر عالی برای برند ام‌جی خواهد بود و ما سرشار از احساس اطمینان هستیم که همراهی او با آرون تیلر اسمیت آینده‌ای موفق را برای طرفین محقق خواهد کرد.» کیت هریس مدیر همایش‌های ام‌جی نیز گفت: «در ابتدا من مایل هستم از تلاش‌های دانیل لوید در حمایت از همکارانم در قبول مسئولیت‌های گسترده‌ای که به‌عنوان بخشی از برنامه‌ریزی‌ها در مسابقات بریتانیا برعهده گرفته‌اند، تشکر کنم. آنها همیشه یک شرکت‌کننده مشتاق در جلسات پرسش ‌و پاسخ آخر هفته به میزبانی نمایندگان و نیز کسی بود که رنگ‌و‌بو و تشخص خاصی به این جلسات می‌داد. در حالی‌که همواره خداحافظی از یک هم‌تیمی ناراحت‌کننده است، در همان حال واقعا من از حضور جاش کوک در خانواده ام‌جی خوشحال هستم. او راننده‌ای است که در قلب هواداران ام‌جی جای دارد و من واقعا اطمینان دارم که تماشاگران ام‌جی مشتاقانه حضور او را گرامی خواهند داشت.» گروه ترپیل ایت ریسینگ (تیم مسابقات ام‌جی) نیز در تکمیل این موضوع اعلام داشت: «ما مایل هستیم خشنودی خود را از جایگزینی راننده برای باقیمانده فصل امسال اعلام کنیم. کل تیم ام‌جی و همه شرکای ما از خوشامدگویی دوباره به جاش کوک هیجان‌زده هستیم. او در سال ۲۰۱۶ بهترین نتایج در لوپ قهرمانی را برای ما کسب کرد.» در ادامه نیکو فراری، سرپرست تیم نیز خوشحالی خودش را از امضای توافق اخیر اظهار و اضافه کرد که در حال حاضر برای ادامه اثبات ام‌جی۶ در موقعیت خوبی قرار گرفته است و به عملکردها و قابلیت‌های این مدل کاملا ایمان دارند. جاش کوک نیز به‌عنوان کسی‌که تا به‌حال بیشترین رقابت را در چهار دور لیگ فصل ۲۰۱۷ بریتانیا داشته است، توضیح داد: «در ابتدا مایلم از زحمات و سخت‌کوشی همه کسانی‌ که در شروع مسابقات و در ابتدای فصل با آن‌همه شرکت‌کننده این موقعیت را به‌وجود آوردند، تشکر خود را ابراز کنم. من برای آنان موفقیت‌های بیشتری آرزو می‌کنم و اکنون نیز منتظر موفقیت‌های تیم ام‌جی بر مبنای زحمات خودم و بر پایه موفقیت‌های کسب شده در سال ۲۰۱۶ هستم.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =