کد خبر: 199786
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

سیباموتور که نماینده و شریک تجاری محصولات گروه کاروتجاری FAW در ایران است، به‌منظور تسهیل شرایط فروش این محصولات برای کاربران خودروهای کاری و تجاری، شرایط متنوعی را در این بخش تعریف و اعلام کرده است.

به گزارش اخبار خودرو ، در شرایط اعلام‌شده از سوی شرکت سیباموتور ۵۰درصد قیمت محصول به‌عنوان پیش‌پرداخت از خریداران دریافت می‌شود. اقساطی که برای خریداران این محصولات در نظر گرفته شده است، ۱۵و ۱۸ماهه خواهد بود که با سود ۲۰و ۲۲درصدی محاسبه می‌شود. زمان تحویل کشنده و کامیونت‌های FAW نیز در طرح فروش اقساطی شرکت سیباموتور از تحویل فوری تا ۲۰روز کاری اعلام شده است.

رنا، نماینده تجهیز نفتکش‌ها به ADR

عملیات اجرایی تجهیز نفتکش‌های البرز و دانگ‌فنگ ناوگان سوخت‌رسانی کشور به کیت ایمنی ADR در گروه خودروسازی سایپا آغاز شد. بنابر اعلام گروه سایپا، شرکت کاوه‌خودروسایپا مستقر در تعمیرگاه مرکزی شرکت سایپادیزل با در اختیار داشتن توان طراحی مهندسی و تیم کارشناسی مجرب، این سیستم را در نفتکش‌های فعال در ناوگان سوخت‌رسانی کشور نصب می‌کند.

بر اساس این گزارش، با توجه به استانداردهای GGVS آلمان و ADR اروپا، تمام خودروها و وسایل نقلیه موتوری که برای حمل کالاهای قابل‌اشتعال و خطرناک مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، باید مجهز به مدار‌الکتریکی مستقل از سیم‌کشی خودرو، شامل واحد کنترل الکترونیکی (ECU) و فرمان‌دهنده، اتصالات، سوکت‌ها و سیم‌کشی خاص و سوئیچ‌های اضطراری برای قطع جریان برق خودرو بین باتری و دینام باشند.

این سیستم از طریق نصب کلید برق ضدانفجار که از داخل و خارج کابین راننده عمل می‌کند، قابلیت قطع جریان الکتریکی و جمع‌آوری کامل الکتریسیته ساکن موجود در سیستم برق خودرو را دارد و ایمنی کامل تجهیزات را در مواقع خطر فراهم می‌کند.

تا پیش از الزامی شدن نصب این سیستم ضدجرقه، نفتکش‌های ناوگان سوخت‌رسانی کشور صرفا با تجهیز به کپسول آتش‌نشانی به فعالیت در سیستم نفت‌بری می‌پرداختند.

مجموعه کیت ایمنی ADR از تاریخ نصب به مدت ۱۸ ماه یا ۱۰۰ هزار کیلومتر کارکرد دارای گارانتی شرکت کاوه‌خودروسایپاست و خدمات گارانتی فقط از طریق شبکه نمایندگی‌های مجاز شرکت خدمات فنی رنا در ۱۵ شهرستان کشور ارائه می‌شود.

شرکت‌ها و فعالان ناوگان حمل‌ونقل مواد سوختی کشور برای نصب، خدمات مهندسی، گارنتی و وارانتی سیستم ضدجرقه ADR که منحصرا توسط شرکت کاوه‌خودروسایپا انجام می‌شود، می‌توانند به مدیریت پروژه‌های این شرکت واقع در شرکت خدمات فنی رنا به نشانی تهران، کیلومتر ۱۹ جاده مخصوص کرج، جنب کفش بلا مراجعه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =