کد خبر: 200150
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو عصر روز گذشته با حضور جمعی از مسئولین استانی و مدیران ارشد شرکت های خودرو سازی داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس آغاز به کار کرد.

به گزارش اخبار خودرو ، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در حاشیه باز گشایی این نمایشگاه گفت: تعداد شرکت های تولید کننده در این نمایشگاه برای اولین بار به ۵۵ شرکت می رسد و تمام برندهای داخلی و خودرو سازان خارجی که اجازه فعالیت در ایران را دارند به مدت چهار روز به ارائه بروزترین محصولات خود می پردازند.

[caption id="attachment_200151" align="aligncenter" width="693"]شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز آغاز به کار کرد شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز آغاز به کار کرد[/caption]

عبدالناصر اسکندری افزود امسال برای اولین بار نمایشگاه خودرو و قطعات خودرو از هم جدا شده و هر کدام به صورت یک عنوان نمایشگاهی مجزا برگزار می گردند چنانچه در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو فضایی بالغ بر ۲۰۰۰۰ مترمربع فضای سرپوشیده و فضای باز نمایشگاهی به خودرو سازان مطرح داخلی و خارجی تخصیص یافته و عنوان نمایشگاه قطعات خودرو به صورت جداگانه از تاریخ ۴ الی ۷ مردادماه ۹۶ برگزار خواهد شد.

وی همچنین گفت: صنعت خودرو سازی یکی از مهمترین صنایعی است که نقش قابل ملاحظه ای در رشد اقتصادی داشته و جایگاه ویژه ای در جهان دارد و در ایران نیز گام در راه تازه ای نهاده است و تولید کنندگان داخلی با دریافت جدیدترین دانش فنی و مواد اولیه و بروز رسانی خود محصولات نوینی با استانداردهای بین المللی تولید و به بازارهای داخلی و خارجی ارائه می دهند و بدون تردید سال های آینده دوران شکوفایی این صنعت در کشور خواهد بود چنانچه نمایشگاه امسال نیز نسبت به سال گذشته رشد قابل ملاحظه ای داشته و از نظر تعداد و تنوع برندها ۱۱۰ درصد و از نظر متراژ با ۹۰ درصد رشد روبرو بوده است.

اسکندری تشریح کرد: در این نمایشگاه اکثر خودروسازان داخلی و خارجی مطرح عرصه خودرو سازی از جمله شرکت ایران خودرو – گروه سایپا – نگین خودرو – کرمان موتور – پارس خودرو – خودرو سازان راین – زامیاد – آرین دیزل – کارماینا – مدیران خودرو – بهمن¬موتور – ماموت-خودروسازان بم - ارم خودرو و... حضور داشته و به ارائه برندهای معروفی از جمله بنز – رنو- نیسان – پژو – هیوندای - سیتروئن- میتسوبیشی- اسکانیا- مزدا- ایسوزو- جک- لیفان- BYD- چانگان-MVM- برلیانس-FAW و... و آخرین دستاوردها و جدیدترین مدل های خودرو و محصولات خود همراه با مراسم های مختلف و متنوع رونمایی برای اولین بار در کشور می پردازند.

متخصصان، علاقمندان و عموم بازدیدکنندگان می توانند جهت بازدید از نمایشگاه این صنعت جذاب و پر مخاطب از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه هر روز از ساعت ۱۷ الی ۲۲ به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس مراجعه بفرمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =