کد خبر: 200532
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸

شرکت ایرتویا به عنوان نماینده رسمی تویوتا ژاپن در ایران، روز گذشته اولین سری تویوتا C-HR را طی مراسمی در شعبه مرکزی این شرکت در تهران، به مشتریان خود تحویل داد.

به گزارش اخبار خودرو ،نکته قابل توجه این مراسم، تحویل پیش از موعد مقرر خودروهای پیش خرید شده توسط مشتریان بود. در این مراسم مشخص شد که جدیدترین کراس‌اوور تویوتا در تیپ‌هاى مختلف به بازار ایران عرضه می‌شود. ارزان‌ترین نسخه تویوتاC-HR قیمت ۱۷۹ میلیون تومان را دارد، همچنین فول‌ترین نسخه آن قیمتی معادل ٢٢٠ میلیون تومان دارد. تویوتا با معرفی C-HR در رده کراس‌اوورهای کوچک توانست توجه همگان را به خود جلب کند و در این دسته از خودروها، مدلی را معرفی کند که بتواند سهم زیادی از بازار را از آن خود کند. این خودرو همچون خودروهای دیگر تویوتا از کیفیت و ایمنی بالا برخوردار بوده و در عین حال با طراحی متفاوت از دیگر محصولات تویوتا و به عنوان خودروی سنت شکن این کمپانی شناخته می‌شود. نکته قابل توجه عرضه زود هنگام C-HR پس از معرفى و رونمایى آن در نمایشگاه خودرو تهران توسط شرکت ایرتویاست. در این مراسم رضا فهیمی مدیرعامل شرکت ایرتویا ضمن تبریک به خریداران تویوتا C-HR، وظیفه این شرکت را تعهد به خریداران و حمایت‌ از نیازهای آن‌ها هنگام استفاده از خودرو بیان کرد. همچنین در پایان مراسم سوئیچ چهار دستگاه تویوتا C-HR به خریداران تحویل داده شد. تویوتا C-HR در دو نسخه هیبرید ۸/۱ لیتری ۱۲۲ اسب‌بخار تک دیفرانسیل و سه تیپ دیگر با پیشرانه ۲/۱ لیتری ۱۱۵ اسب‌بخار و سیستم تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل توسط ایرتویا عرضه می‌شود. تویوتا C-HR فول مجهز به جعبه‌دنده CVT مولتی درایو، اتوپارک، رادار خطی، رادار نقطه کور، سیستم پیشگیری از تصادف، گرمکن صندلی‌های جلو و فرمان، سنسور نور و باران، کروزکنترل هوشمند، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه دوگانه، سیستم صوتی و تصویری حرفه‌ای، ۷ کیسه هوا، آینه‌های تاشوی برقی و… است. نکته قابل توجه در مورد این کراس‌اوور خوش استایل ژاپنی، ضریب امنیت بالای آن بوده، به‌طوری‌که توانسته هر ۵ ستاره موسسه EN-CAP را از آن خود کند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • hamed ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
    تبریک به رانت خواران فول ترین نوع تویوتا سی اچ ار ۲۹۰۰۰ دلار است که میشود ۱۱۰ میلیون از انجا که هیبرید است فقط ۵ درصد گمرکی دارد چگونه میشود ۲۲۰ میلیون؟!!!!!!
  • nader ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
    روزتون بخیر دردوبلاتون بخوره سر ایران خودرو سایپا
  • رضا ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
    واقعا رقابت کولاک می کند جالب آقایان دم از رقابت می زنند در کشوری که خودرو در انحصار کامل دو خودروساز اسمی نه عملی است وهمه کار می کنند وکسی جلو گیر شان نیست . چرا .چون در کشور ما خود دولت شریک خودروسازهای ...است ما حق انتخاب نداریم وباید ماشینهای ...ناامن که قاتل مردم ماست را برای سودبیشتر خودروساز ودولت خریداری کنیم این ماشینهای ...را حتی مردمان فقیر ترین کشور حاضر به سوارشدن نیستند خدا ازشون نگذرد
  • محسن ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
    مگه در خودروهای وارداتی رقابت داریم؟؟؟؟؟؟ ....مانند ایرتویا که خودشو نماینده رسمی میدونه پس بیاد همین تویوتا سی اچ ار را برای مردم انالیز قیمت کنه. هیچ کسی هم خلودارشون نیست البته هست کسی که جلوی مثلا ایرتویا بابت گرون فروشی دربیاد ولی ایرتویا مانند بقیه همشونو خریده وغلام حلقه به گوش خودش کرده. وگرنه اخه با کدوم فرمول و منطقی این خودرو ۲۲۰ تومن قیمت میخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =