کد خبر: 200723
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰

قیمت نسخه فول‌آپشن تیگو۷ برای خریداران ۱۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

به گزارش اخبار خودرو ، روز شنبه طی مراسمی از چری تیگو۷ در هتل اسپیناس پالاس تهران رونمایی به عمل آمد. این مراسم که با حضور خبرنگاران و تیم ارشد چری در ایران برگزار شد، کنفرانس خبری را در بر داشت.

[caption id="attachment_200727" align="aligncenter" width="700"]مراسم رونمایی از چری تیگو7 در هتل اسپیناس پالاس تهران مراسم رونمایی از چری تیگو۷ در هتل اسپیناس پالاس تهران[/caption]

در این مراسم طراح ارشد چری، مدیر برندینگ چری در بازار جهانی و... حضور داشتند. همچنین مدیرعامل شرکت مدیران خودرو در کنار مدیران ارشد این شرکت به مراسم کنفرانس خبری آمده بود تا به سوال‌های خبرنگاران پاسخ دهد.

در این مراسم در خصوص داخلی‌سازی محصولات مدیران خودرو سوالاتی پرسیده شد. با توجه به پاسخ مدیران این شرکت، مدیران خودرو برخی محصولات خود را تا ۳۰ درصد داخلی‌سازی می‌کند و برنامه دارد تا سطح داخلی‌سازی این خودروها را افزایش دهد.

همچنین به گفته مدیران ارشد چری، این کمپانی مطرح چینی برنامه دارد تا از پتانسیل‌های مدیران‌خودرو برای بازار منطقه‌ای خود استفاده کند. این کمپانی در حال حاضر به‌عنوان یکی از صادرکننده‌های برتر خودرو در چین شناخته می‌شود و در این چند سال سهم بالایی را در بازار چین داشته است.

جیمز هُپ، طراح ارشد چری که سال‌ها در کمپانی‌های مطرح اروپایی و آمریکایی فعالیت کرده است، می‌گوید که طراحی نسل جدید محصولات چری متفاوت از سایر خودروهاست و همین مساله باعث شده تا طرح‌های مفهومی این برند در نمایشگاه‌های جهانی جوایز نفیسی را دریافت کنند.

مدیران خودرو با رونمایی از چری تیگو۷ رسما عرضه این خودرو را به بازار کشور اعلام کرد و به‌زودی تردد این کراس‌اوور لوکس برند چری در ایران آغاز می‌شود.

[caption id="attachment_200726" align="aligncenter" width="700"]تیگو7 تیگو۷[/caption]

چندی پیش خط تولید این خودرو در کارخانه بم افتتاح شد و چند هفته‌ای است که مونتاژ آن شروع شده است. چری تیگو۷ بعد از بازار ایران در نمایشگاه فرانکفورت به بازار اروپا معرفی می‌شود و قرار است فروش آن در بازار کشورهای پیشرفته آغاز شود.

تیگو۷ به پیشرانه ۵/۱ لیتری توربوی ۱۴۷ اسب بخار مجهزی است و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه دارد. همچنین پیشرانه و گیربکس این خودرو با همکاری شرکای اروپایی چری انجام شده است.

به همین دلیل در بحث انتقال قدرت و عملکرد، چری تیگو۷ در حال حاضر به‌عنوان یکی از خودروهای بازار کشور به حساب می‌آید.

این خودرو به امکاناتی نظیر شش کیسه هوا، سقف پانورامیک، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، کامپیوتر سفر، سیستم تهویه اتوماتیک دوکاناله، مالتی‌مدیای پیشرفته، تودوزی چرم، گرم‌کن صندلی‌های جلو، آینه‌های تاشوی برقی، روشن شدن پروژکتورها با چرخش فرمان و... مجهز است.

قیمت نسخه فول‌آپشن تیگو۷ برای خریداران ۱۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =