کد خبر: 200837
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷

نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران تسهیلات ۳۳ تا ۹۵ میلیون تومانی را به منظور تسهیل شرایط فروش برای متقاضیان در نظر گرفته است.

به گزارش اخبار خودرو،در شرایط اعلام شده از سوی آرین موتور به عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران، برای فروش هاچ بک میراژ تسهیلات ۳۳ میلیون تومانی و پیش پرداخت ۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

این خودرو همچنین چهار روزه و به صورت پلاک شده از سوی آرین موتور به مشتریان تحویل داده می شود. بر اساس این گزارش اوتلندر تیپ ۴ و ۵ ، لنسر و  ASX نیز با تسهیلات ۵۷، ۷۵ و ۹۵ میلیون تومانی و با باز پرداخت ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه از سوی نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران عرضه می شود. برای اطلاع از شرایط فروش محصولات آرین موتور اینجا کلیک کنید.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پرویز امینی ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
    اولا وامی که به خریدار میدن درصد ان زیاد است و اینکه که هر ماهی خریدار چقدر باید و در چند قسط پرداخت کنه مشخص نیست شخصا اوتلندر میپسندم اگه شرکت مذکور وام انرا جهت دریافت تسریع ببخشن و کاغذ بازی ان کمتر باشد عالی است ولی وقتی مراجعه میکنی عملکرد فرق میکنه و تمام شرایط برای خریدار سخت می کنن میتونید امتحان کنید ۲۰۰۰ تا مدارک میخواد تا تهیه ان مدارک طرف به دارفانی نزدیک میشه یعنی دیگه نمیتونه استفاده کنه از اون ماشین .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =