کد خبر: 200902
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲

خودروسازی فورد در سال جاری میلادی حدود ۱۰۰۰ نفر را در کنار ۲۲۰ روبات جدید خط تولید به استخدام گرفت تا خط تولید کرویا (Craiova) در رومانی این شرکت، بتواند هر هفته ۲۷۰۰ دستگاه بیشتر تولید کند.

به گزارش اخبار خودرو،خودروسازی فورد در سال جاری میلادی حدود ۱۰۰۰ نفر را در کنار ۲۲۰ روبات جدید خط تولید به استخدام گرفت تا خط تولید کرویا (Craiova) در رومانی این شرکت، بتواند هر هفته ۲۷۰۰ دستگاه بیشتر تولید کند. در واقع این آخرین مرحله سرمایه‌گذاری آمریکایی‌ها در رومانی بود که از سال ۲۰۰۸ تا کنون به میزان ۱٫۲ میلیارد یورو (۱٫۳ میلیارد دلار) می‌رسید. کارگران و روبوت‌ها قرار است از ابتدای فصل پاییز کراس اوور اکواسپرت را به بازار اروپا تزریق کنند؛ خودرویی که تا پیش از آن منبع اصلی آن برای اروپاییان هند بود. سرمایه‌گذاری فورد و دیگر خودروسازان در این کشور باعث شده است رومانی به عنوان سیزدهمین خودروساز در لیست ۲۰ خودروساز برتر دنیا قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
    با سلام ، نام و تلفظ صحیح شهر یاد شده در گزراش کرایووا می باشد . این شهر دارای دانشگاهی بنام و یک تیم فوتبال قدرتمند و سازمان یافته نیز می باشد ، محض اطلاع علاقمندان یادآوری کنم که صنعت رومانی بسیار قوی و تپنده است ، دو دهه قبل که حقیر مشغول تحصیل دوره دکترا در آن کشور بودم ،آنان موفق شدند خط مونتاژ دوو سیلو را تنها در مدت یازده ماه را اندازی کنند ! و این در حالی بود که فعال سازی این خط مونتاژ در ایران حدود پنج سال زمان برد !. تجارت ، نفت ، توریسم، صنایع ذوب فولاد ، آلومینیوم با کیفیت بالا و چوب در کنار کشاورزی توسعه یافته زمینه های ردآمدی آن کشور بودند . همانگونه که جدای از بحث طراحی استاتیک و ظاهر خودروهای داستر و ساندرو، مردم ما رضایت نسبی قابل قبولی از این دو محصول رنو که در رومانی بر روی پلت فرم ال نود طراحی شده اند ، دارند . عزت زیاد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =