کد خبر: 200962
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰

هند از تست خودروهای خودران در خیابان های این کشور توسط شرکتهای همچون گوگل جلوگیری کرده و مقامات این کشور نگرانند که این فناوری باعث از بین رفتن مشاغل شود.

به گزارش اخبارخودرو به نقل ار عصر خودرو، نیتین گادکاری وزیر حمل و نقل هند، در گفتگو با روزنامه هندوستان تایمز گفت: ما اجازه حضور خودروهای بدون راننده را در هند نخواهیم داد. من در این خصوص کاملا صریح هستم. ما به هیچ فناوری اجازه نخواهیم داد باعث از دست رفتن شغل در کشورمان شود. [caption id="attachment_200971" align="aligncenter" width="455"]هندی ها خودروهای خودران را تحریم می کنند هندی ها خودروهای خودران را تحریم می کنند[/caption] در عوض دولت هند قصد دارد ۱۰۰ مرکز آموزشی در سراسر کشور تاسیس و تقریبا ۲۲ هزار راننده را برای امور تجاری آموزش دهد. ممانعت دولت هند تنها مانع سر راه حضور خودروهای خودران در هند نیست. سیستم راهها و جاده های هند یک چالش سر راه فناوری خودران در این کشور است زیرا ترافیک در این کشور گاهی اوقات دیوانه کننده می‌شود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • hamed ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
    وای مردم از خنده یعنی یک درصد فکر بکنید که در هند اتوموبیل خودران بتواند یک متر جابجا شود البته وضع ایران خودمان خیلی بهتر از هند نیست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =