کد خبر: 200982
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

مدیران خودرو شرایط فروش فوری کراس اور جدید MVM X۲۲ را اعلام کرد.

به گزارش اخبارخودرو، شرایط فروش نقدی "ویژه تابستانی"  خودروی  MVMX22 MT/AT/Sport تحویل فوری ویژه مشتریان گرامی از تاریخ ابلاغ این بخشنامه مورخ  ۲۸ تیر ۹۶ به شرح ذیل اعلام می گردد: [caption id="attachment_187945" align="aligncenter" width="700"]ام‌وی‌ام X22 ام‌وی‌ام X22[/caption] بر اساس اعلام مدیران خودرو، MVM X22 دنده‌ دستی با قیمت ۵۷٫۴۰۰٫۰۰۰ تومان، MVM X22 دنده دستی اسپرت با قیمت ۵۸٫۹۰۰٫۰۰۰ تومان، MVM X22 اتوماتیک با قیمت ۶۵٫۴۰۰٫۰۰۰ تومان و MVM X22 اتوماتیک اسپرت با قیمت ۶۶٫۹۰۰٫۰۰۰ تومان به فروش می‌رسند. در این طرح ۵۰ درصد از قیمت خودرو در زمان ثبت نام دریافت شده و ۵۰ درصد دیگر در زمان صدور دعوتنامه (۱۵ روزه) دریافت خواهد شد. سود انصراف در این طرح ۱۶ درصد و جریمه تاخیر ۲۰ درصد است. تحویل خودروها به صورت فوری خواهد بود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mehrdad ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
    1
    خیلی زحمت میکشین که کل پول را نقد میگیرید یعنی واقعا صد رحمت و صلوات به د... که ماشین ۴۰ میلیونی را ۶۵ میلیون از ملت میگیرید اون هم نقد
  • فرهاد پورانی ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
    سلام عاملیت فروش برای کرج نزدیک بلوار انقلاب میخواستم ملک داریم دنبال عاملیت فرش میخواستم چه کاری میشه کرد مرسی
    • دوست ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
      برو به سایت شرکت ها و درخواست عاملیت کن.
  • حبیب ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
    قیمت‌انواع‌خودروهای‌ام‌وی‌ام
  • حیدر ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
    خیلی زحمت می کشید بمردم خدمت میگنید
  • حیدر ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
    گران فروشی مکنید
  • ناصر ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
    سلام. این امکانات اعلام شده برای چه قشر خریدارانی ارائه‌ی شده؟ بعید میدانم ۹۰ درصد خریداران امکان استفاده از این شرایط رو داشته باشم. لطفا شرایط را آسانتر کنید.
  • حسن ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
    سلام خسته نباشید شرایط اقصاتی ندارین
  • فتحی ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    راستی شماره همراهم را ندادم فتحی ۲۰۷۱۷۰۰ ۰۹۱۳ منتظر پاسخ شما هستم
  • فتحی ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    سلام وقت بخیر قصد خرید x22 sport اتوماتیک را دارم بخاطر مطالب که عرض خواهم کرد یک ماه هست نتونستم تصمیم خرید بگیرم. تو اکثر بنگاه های فروش خودرو که میری پشیموند میکنند چرا؟ میگند خودروهای mvm نسبت به جیلی، جک، لیفان از کیفیت و سطح تکنولوژی خیلی کمتری برخورداره جزء رده چندم چین به حساب میاد. میگند n تومن دیگه بگذار روش فلان خودرو را بخر میگند ترموزاش رد میکنه مطمئن نیست و تو زمین یخی و خیس سر می خوره و گیج می ره یا تو سربالا و سر پائینی زیاد مطمئن نیست. میگند فرمونش فرمان پذیر نیست ی جاهایی قفل میکنه میبره میگند سیستم های برقی و الکترونیک و کامپیوترش زود خراب میشه میگند خودروهای mvm زود مستهلک میشه و به خرج میفته کسی هم خیلی زیر بار خریدش نمی رد. میگن تو سرعت بالا ۸۰ تا گیج می ره میگند اتاقش می لرزد و توش که باشی تو وقت رانندگی از سر و صداهای بیرون که می شنوی کلافه میشی میگند مراکز خدمات پس از فروش آنچنانی بخصوص بیرون مراکز استانها نداره و در زمان خدمات پس از فروش از قطعات تعویضی جنس نامرغوب استفاده میشه. خب این از حرف های شنیده شده از اون ور شرایط فروش تون و گارانتی تا ۶۰ هزارتا را ندیدم شرکت دیگه ای داشته باشه بعلاوه از نظر زیبایی و جا داری هم خیلی از خودروهای دیگه کم نداره یعنی قابل پذیرش هست. فقط میگند یکی دو لیتر مصرف سوخت خودروهای mvm مثل x33s اسپورت و x22 اسپورت نسبت به چانگان و z3 کرمان موتور و ... بیشتره بعلاوه ترمز اضطرااری نداره شما خداوکیلی تا چقدر این حرف ها درست میدونید؟
    • Mohammad ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
      کلا خودروهای چینی بهتر از خودروهای ایرانیه ولی افت زیادی نصبت به خودروهای ایرانی داره خودم جک داشتم راضی بودم ولی خرجش سنگین بود خدماتش هم اصلا راضی کننده نبود. فروختم راحت شدم اونم با ضرر زیاد و زمان زیاد. اگه اتومات میخوای بگیرید قدرت موتور بالای ۲۰۰۰ باشه چون گیربکس اتومات تو سر بالایی نمیکشه رو اعصابه اگه دستی بگیرید بهتره استهلاکش کمتره موفق باشید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =