کد خبر: 201368
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴

مذاکرات ما با سیتروئن تمام شده و مطابق برنامه‌ریزی انتظار داریم اولین خودروی تولیدی این شرکت که احتمالا C4 است تا آخر سال جاری به بازار عرضه شود.

به گزارش اخبار خودرو ،مهدی جمالی گفت: رنو یکی از شرکای خوب ما است اما ما هم برای همکاری شرایطی داریم که یکی از آنها صادرات ۳۰ درصدی و داخل‌سازی ۷۰ درصدی است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مورد آخرین وضعیت قرارداد سیتروئن گفت: مذاکرات ما با سیتروئن تمام شده و مطابق برنامه‌ریزی انتظار داریم اولین خودروی تولیدی این شرکت که احتمالا C4 است تا آخر سال جاری به بازار عرضه شود. مهدی جمالی در خصوص قرارداد رنو و ایدرو گفت: این قرارداد ارتباطی با مجموعه سایپا ندارد و ما تا زمانی که محصولات ال‌۹۰ و B90 تولید شود همکاری خود را با این شرکت فرانسوی ادامه خواهیم داد. وی ادامه داد: رنو یکی از شرکای خوب ما است اما ما هم برای همکاری شرایطی داریم که یکی از آنها صادرات ۳۰ درصدی و داخل‌سازی ۷۰ درصدی است. علاوه بر این شرایط فقط مختص به رنو نیست و برای تمام شرکای ما صدق می‌کند. وی تصریح کرد: ما تمایل داریم با این شرکت همکاری کنیم اما این مسئله جزو سیاست‌های اصلی سایپا است. وی در خصوص مذاکرات شرکت با نیسان گفت: مذاکرات با پیشرفت خوبی ادامه دارد و شرکت نیسان تا حدودی شرایط ما را پذیرفته و امیدواریم هرچه زودتر به نتیجه نهایی برسیم.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • hamed ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    طبق نظر محققان صنعت تولید خودرو با تیراژ بالای ۱۰۰۰۰۰ معنی پیدا میکند . ایا قرار است ۱۰۰ هزارc4 در سال در ایران تولید شود؟!!
  • دلسوز ملت ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
    تو نمایشگاه کرج قیمتو بالای ۱۲۰ تومن گفتن البته ماشین خوبی هست در ظاهر ولی رقیب تو این قیمت زیاد داره

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =