کد خبر: 201697
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

در یک سال اخیر شاهد ورود این شاسی‌بلند آلمانی نوپا به برخی مناطق آزاد همچون اروند، انزلی و... بودیم اما به‌تازگی یک مدل از این شاسی‌بلند آلمانی با رنگ کمیاب آبی فیروزه‌ای در منطقه آزاد انزلی رویت شده است که از نظر بصری جذابیت خاصی برای عابران و سرنشینان دیگر خودروها دارد.

به گزارش اخبار خودرو ،یکی از جدید‌ترین محصولات مرسدس‌بنز را می‌توان GLC کلاس دانست. این شاسی‌بلند که به‌تازگی وارد سبد محصولات مرسدس‌بنز شده یک شاسی‌بلند جمع‌و‌جور خانوادگی است. با این‌که پیش از این مرسدس‌بنز GLK در این کلاس خودرویی ایفای نقش می‌کرد اما سال ۲۰۱۵ میلادی این خودرو قربانی سیاست جدید نام‌گذاری مرسدس‌ شد. در آن سال مرسدس‌بنز شاسی‌بلند جمع‌و‌جور خود را با نام GLC به‌عنوان یک محصول ۲۰۱۶ وارد خط تولید کرد. در یک سال اخیر شاهد ورود این شاسی‌بلند آلمانی نوپا به برخی مناطق آزاد همچون اروند، انزلی و... بودیم اما به‌تازگی یک مدل از این شاسی‌بلند آلمانی با رنگ کمیاب آبی فیروزه‌ای در منطقه آزاد انزلی رویت شده است که از نظر بصری جذابیت خاصی برای عابران و سرنشینان دیگر خودروها دارد.

GLC مورد نظر از نوع GLC300 و پیشرانه چهار سیلندر خطی دولیتری مجهز به توربوشارژر بهره می‌برد که توان تولید ۲۴۱ اسب‌بخار قدرت و ۳۶۹ نیوتون‌متر گشتاور را دارد. نیروی تولیدی این پیشرانه نیز به کمک یک گیربکس جدید و پیشرفته ۹سرعته اتوماتیک به همه چرخ‌ها منتقل می‌شود. در حال حاضر رقبای GLC را می‌توان BMW X3، ولوو XC60، آئودی Q5، لکسوس NX، اینفینیتی QX50 و ... دانست. بدون‌شک برای انتخاب یک شاسی‌بلند شهری جمع‌و‌جور لوکس در مناطق آزاد، گزینه‌های زیادی پیش رو است که انتخاب را برای خریداران سخت‌تر می‌کند. در حال حاضر قیمت مرسدس‌بنز GLC300 از ۲۴۱ میلیون‌تومان آغاز می‌شود و تا ۲۶۲ میلیون‌تومان ادامه پیدا می‌کند. البته می‌توانید نسخه پایین‌تر و ارزان‌تر این شاسی‌بلند یعنی GLC250 را در بازه قیمتی ۱۹۹ تا ۲۱۰ میلیون‌تومان خریداری کنید. GLC250 از همان پیشرانه اما با بازده پایین‌تر سود می‌برد که نتیجه آن شتاب، سرعت و مصرف سوخت کمتر نسبت به مدل GLC300 است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =