کد خبر: 202016
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

در هفته گذشته اولین نمونه از خودروی جک جی ۴وارد کارخانه کرمان موتور شد. این خودرو به تازگی وارد کشور شده است و گویا کرمان موتور بنا دارد تا این خودرو  را در آینده نزدیک وارد بازار کند.

به گزارش اخبار خودرو ،نام اصلی این خودرو در بازار های جهان بخصوص کشور چین Heyue A30 است ولی بعد ها نام آن به جک J4 تغیر یافت.خودرویی در سبک سدان و در ابعادی  جمع و جور که توسط جیانهایوی طراح و شخصی که  پلت فرم نسل دوم JAC برای خودروهای جمع و جور طراحی کرد طراحی شده است.،جک J4 دقیقا چیزی  بین جک J5  و جک J3  است برای نیازهای متفاوت.

به همین دلیل بود تا این شرکت رو به ساختن جک J4 آورد. دانیل گاگلاین در مرکز طراحی JAC در کشور ایتالیا شروع به ساختن یک ظاهر  طراحی جدید در قسمت بیرونی خودرو کرد . قبل از راه اندازی رسمی آن در نوامبر ۲۰۱۲ در نمایشگاه خودروی گوانگژو، جک J4 به عنوان “B II” شناخته شد. جک J4 سهم بازار خودروی جک J3 را که  یک پلت فرم خودروی اس یو وی بود را  در بازار از آن خود کرد و نگذاشت تا تولید نشدن آن خللی در جایگاه جهانی این شرکت ایجاد کند. جک جی۴ از یک موتور ۱٫۵ لیتری با قدرت ۸۳ اسب بخار بهره‌مند است. این خودرو بزودی توسط کرمان‌موتور وارد بازار ایران می‌شود.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • افق ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
    جی۵که آشغال بوداین دیگه چیه خدابه مردم ماصبربده تازه به اینجارسیدن که ضعیف شده مدلای قبلیوبیارن بفروشن اف به این همه ...
  • ناشناس ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
    قدرتش ۸۳ کیلووات معادل ۱۱۱ اسب بخار هست. اصلاح کنید
  • بینوایان ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
    کرمان موتور اسمش از این به بعد مونتاژ ماشینای به دردنخور چینی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =