کد خبر: 202380
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

فایننشال‌تایمز با اشاره به امضای قراردادهای خودرویی با ایران به‌رغم سیاست‌های خصمانه دولت آمریکا نوشت شرکت‌های خودروسازی اروپا ترسی از وضعیت بین ایران و آمریکا ندارند.

به گزارش اخبار خودرو ،فایننشال‌تایمز با اشاره به امضای قراردادهای خودرویی با ایران به‌رغم سیاست‌های خصمانه دولت آمریکا نوشت شرکت‌های خودروسازی اروپا ترسی از وضعیت بین ایران و آمریکا ندارند. وقتی خریداران ایرانی قصد خرید خودروی جدیدی را دارند، گزینه‌های معدودی برای انتخاب در اختیار آنهاست. زمانی که ایران تحت تحریم غرب قرار داشت، شرکت رنو، تنها شرکت غربی فعال در ایران یک مدل خودرو در این کشور عرضه می‌کرد. با آنکه برخی خودروهای مدل جدید به کشور وارد می‌شدند اما آنها مشمول تعرفه گمرکی صددرصدی بودند و این امر موجب افزایش قیمت و به صرفه نبودن خرید آنها می‌شد. بسیاری از تحریم‌ها علیه ایران بعد از اجرایی شدن توافق برجام برداشته شده‌اند. اما شرکت‌های غربی به‌دلیل تحریم‌های غیر هسته‌ای دولت آمریکا علیه ایران، همچنان از سرمایه‌گذاری در ایران می‌ترسند. بانک‌های بین‌المللی نیز از همکاری با ایران امتناع می‌کنند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • hamed ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
    اولا جمع نبندید و بگویید فرانسوی و نه اروپایی دوم اینکه دو کمپانی فرانسوی رنو و پژو نه تنها خریداری در بازار امریکا ندارند که حتی اجازه ورود به خاک این کشور را ندارند سوم اینکه محصولات انها به ۲ برابر ارزش واقعی شان در ایران به فروش میرسد. با این ۳ مورد ایا باز هم لازم است نگران بازار امریکا باشند؟؟!!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =