کد خبر: 202386
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳

به تازگی برخی افراد در آگهی‌های فروش نیسان جوک در فضای مجازی، قیمت خودروها را کمتر از شرکت جهان نوین آریا اعلام می‌کنند.

به گزارش اخبار خودرو ،به تازگی برخی افراد در آگهی‌های فروش نیسان جوک در فضای مجازی، قیمت خودروها را کمتر از شرکت جهان نوین آریا اعلام می‌کنند. این آگهی‌ها عموما برای نسخه جوک پلاتینیوم مدل ۲۰۱۷ هستند و با بهای تمام‌شده کمتر از ۱۴۳ میلیون تومان برای مصرف‌کننده اعلام می‌شوند. بدیهی است که اگر چه این عدد از قیمت نمایندگی‌های شرکت جهان‌نوین آریا کمتر است و احتمالا مشتریان را وسوسه می‌کند ولی باید دقت داشت که گارانتی این خودروها کامل نیست و تنها دو سال یا ۴۰ هزار کیلومتر ضمانت برای خودرو در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه این خودروها از کشورهای عربی وارد شده و آپشن‌های کمتری دارند و از استانداردهای اروپایی نیز برخوردار نیستند. در این آگهی‌ها ادعا شده نسخه‌های غیر‌رسمی جوک پلاتینیوم امکانات بیشتر و از طرفی قیمت کمتری دارند. ولی واقعیت این است که جوک‌های عرضه شده توسط نمایندگی رسمی با نسخه پلاتینیوم فول هستند و تمام امکاناتی که در سایت نیسان ژاپن درج شده، روی آن‌ها نصب است. لذا نمی‌توان گفت که مدل‌های واردات شخصی از این خودروها فول‌ترهستند. خودروهای شرکت جهان‌نوین‌آریا همچنین با استانداردهای اروپایی در حوزه مصرف سوخت و ایمنی عرضه می‌شود.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • hamed ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
    همیشه و همیشه وارد کنندگان شخصی صادق تر و قانع تر بوده اند بنده ماشینی که نمایندگی میفروخت ۲۰۰ میلیون از وارد کننده شخصی خریدم ۱۸۵ و بسیار راضی ام
  • محسن ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
    من اسپورتیج را خودم از نمایشگاه بدون گارانتی حدود ۱۵ تومن ارزون تر خریدم هیچ مشکلی هم بعد از ۳ سال نداشته البته از نمایشگاه معتبر خرید کردم. اولا شرکت جهان نوین اریا داره برا جیب خودش چونه میزنه و گرنه اصلا توی ایران مشتری را ادم حساب نمیکنن. دوما شرکت جهان نوین اریا اگه خیلی دلش به حال مردم میسوخت میگفت ای مردمی که از نمایشگاهها خودروهای نیسان را میخرید به خاطر اینکه از اصل بودن اپشنهای خودرو اطمینان حاصل پیدا کنید ار طریق کد vin عمل کنید یا اینکه با یک تماس با شرکت جهان نوین ما براتون از شرکت نیسان استعلام اپشنهای خودرو را براتون انجام میدیم. سوما شما هم قیمت را بیارید پایین تا مردم از شما خرید کنند. چهارما توی ایران مشتری را هیچ کسی ادم حساب نمیکنه.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =