کد خبر: 202699
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

پرشیاخودرو مرکز فروش و خدمات پس از فروش ب.ام.و در ایران با ۶ محصول ب.ام.و در سالن ستارخان بیست و یکمین نمایشگاه خودرو تبریز حضور یافته است.

به گزارش اخبار خودرو ،علاوه بر حضور ب.ام.و های ایکس۴، ایکس٣، ایکس١، سری ۵(۵٣٠آی) و سری هفت(٧٣٠ال.آی) شاهد بازگشت دوباره ٣٣٠آی در غرفه پرشیاخودرو هستیم. براساس این گزارش، محصول BMW330i یک خودرو ۴ سیلندر با ١٩٩٨ سی.سی حجم موتور است که از حداکثر قدرت ٢۵٢ اسب بخار و گشتاور ٣۵٠ نیوتن متر بهره می برد.

این خودرو در ۵.٨ ثانیه صفر تا صدش را پر می کند و با حداکثر سرعت ٢۵٠ کیلومتر، از مصرف سوخت ترکیبی ۵.۵ تا ۵.٨ لیتر بهره می برد. پیش بینی می شود که ب.ام.و ٣٣٠آی با قیمتی حدود ۴٠٠ میلیون تومان عرضه شود. پرشیاخودرو ٢ درصد تخفیف برای خریداران محصولات ب.ام.و در نمایشگاه خودرو تبریز در نظر گرفته است. بنابر این گزارش، روند توسعه پرشیاخودرو با افتتاح ٣ نمایندگی در یک ماه گذشته سرعت گرفته است. یادآور می شود بیست و یکمین نمایشگاه خودرو تبریز تا ١٧ شهریورماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برقرار است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
    خیلی گرون میدن خیلییییییییییییییییییییییی البته ماشین رو فقط عده خاصی میخرن که امیدوارم اونها هم استقبال نکنن تا ی کم اوضاع درست شه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =