کد خبر: 202765
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۲

مدل به‌روز شده مینی‌ون کیا سدونا به‌رغم تردد اعلام‌نشده و برخورداری از استتار بسیارسنگین شکار عکاسان مخفی شد.

به گزارش اخبار خودرو ، آنچه در تصاویر مشخص است، تغییراتی است که در بخش‌هایی از کنار بدنه خودرو ایجاد شده است. همچنین احتمال دارد قسمت جلوپنجره و چراغ‌ها نیز مشابه دیگر مدل‌های کیا به‌روز شده باشند.

[caption id="attachment_202766" align="aligncenter" width="449"]مینی‌ون کیا سدونا مینی‌ون کیا سدونا[/caption]

طراحی درهای خودرو و شیشه‌های جانبی عقب نیز تا حدودی تغییر کرده است اما کیا برای رقابت با خودروهای زیبای حال حاضر بازار از جمله اودیسه و پسفیکا باید تغییرات بیشتری را روی این خودرو اعمال کند.

اما در پشت سدونای جدید استتارها به بالاترین سطح خود رسیده و هرگونه شانس برای یافتن تغییرات را از بین برده است. البته گاهی خودروسازان استتارهای بسیار زیاد را برای قسمت‌هایی از خودرو به کار می‌برند که کمترین تغییر را داشته است.

در قلب این خودرو یک موتور ۳٫۳ لیتری ۶ سیلندر قرار دارد که ممکن است به همراه یک جعبه‌دنده ۸سرعته اتوماتیک وارد بازار شود. مدل به‌روز شده سدونا در سال ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد و کیا به دنبال آن است تا با این خودروی جدید بازار از دست رفته خود را بار دیگر بازپس بگیرد.

شرکت کیا در ۶ ماه نخست امسال تنها ۱۶ هزار و ۷۳۸ دستگاه مینی‌ون وارد امریکا کرده است، در حالی که در سال گذشته ۲۹ هزار و ۱۵۷ خودرو در همین بازه زمانی در امریکا به فروش رسانده بود.

چندی پیش شرکت‌های هوندا و کرایسلر به ترتیب مدل‌های اودیسه و پسفیکا را ارائه کردند تا گرمی بازار مینی‌ون‌ها همچنان حفظ شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =