کد خبر: 202784
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

خرید مجموعه سبک زندگی شامل وسایل شخصی مانند عینک، کلاه، البسه خاص ولوو و ... تنها از طریق داتیس خودرو انجام می‌شود

به گزارش اخبار خودرو ، شرکت خودرو سازی ولوو سوئد پس از انتخاب شرکت داتیس خودرو به عنوان نماینده خود از طریق شریک تجاری خود در آلمان، نمایندگی رسمی فروش وعرضه محصولات سبک زندگی ولوو در ایران را هم به داتیس خودرو واگذار کرد.

[caption id="attachment_202786" align="aligncenter" width="640"]داتیس‌خودرو داتیس‌خودرو[/caption]

خرید مجموعه سبک زندگی شامل وسایل شخصی مانند عینک، کلاه، البسه خاص ولوو و ... تنها از طریق داتیس خودرو انجام می‌شود و از این پس ولوو سوارهایی که می‌خواهند لوکس بودن را به سبک ولوو تجربه کنند، می‌توانند تمامی ملزومات سبک زندگی ولوو را از نماینده رسمی آن در ایران تهیه کنند.

علاقه مندان به خرید ملزومات سبک زندگی به شیوه ولوو می توانند با مراجعه به سایت collection.volvocars.com به‌صورت مستقیم به نماینده رسمی این شرکت در ایران دسترسی داشته باشند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ا ق مشتری داتیس خودرو ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
    بعد ۹ ماه با نامه ارسالی از طرف داتیس خودرو که اعلام نموده بود نمیتواند خودرو را تحویل بدهد راهی جز انصراف باقی نماند. پول را نقد تحویل دادیم حالا ۳۰ روز کاری باید صبر کنیم تا با ۱۶% تحویل بگیریم. بعد ۹ ماه با اصل پول و سودش دیگه نمیشه خودرو ثبت نامی را خرید! این آخر و عاقبت کار با داتیس خودروست، حالا اگر پول را طبق قراداد سر وقت پس بدهند!
  • ا ق مشتری داتیس خودرو ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
    با تشکر از سایت خوب شما که نظرات اینجانب را صادقانه برای اطلاع ملت عزیز منعکس نمودید، متشکرو مومنون میباشم.( ا ق مشتری داتیس خودرو)
  • ناشناس ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
    با وارد شدن به قسمت ایران در سایت ولوو میبیتید که ولوو اعلام کرده نمایندگی رسمی و مستقیم در ایران ندارد! نمایندگی مستقیم نبودن داتیس خودرو و دروغ بودن آن در تبلیغات شرکت به کنار،چگونه مجوز فروش خودرویی که ثبت سفارش نشده را کسب کرده؟چرا هیچ شخصی مسئول چک کردن قیمت خودرو ها نیست تا این سوال به وجود بیاید که چرا قیمت ولوو S90 که در خارج از ایران هم تراز XC90 است، به قیمت بسیار پایین توسط داتیس خودرو پیش فروش شده است؟آن هم با مدت تحویل چندین ماهه! امیدوارم ولوو هم مثل خودروهایی که پیش فروش شدند ولی تحویل داده نشدند نشود!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =