کد خبر: 202924
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

عدم تعریف نرخ مالیات در سیستم دفاتر ثبت اسناد رسمی مانع تغییر نام سند پژو ۳۰۱ شده و همین مسئله به مشکلی برای صاحبان این خودرو تبدیل شده است.

به گزارش اخبارخودرو به نقل از ایران جیب ، صاحبان پژو ۳۰۱ با مشکل نقل و انتقال سند این خودرو در دفترخانه‌ها روبرو هستند و همین موضوع مانعی برای فروش این خودرو و یا تغییر نام صاحب آن شده است.

[caption id="attachment_202929" align="aligncenter" width="700"]پژو ۳۰۱ پژو ۳۰۱[/caption]

مدیران دفاتر اسناد رسمی دلیل این موضوع را عدم تعریف نرخ مالیات این خودرو بر روی سیستم دفاتر عنوان می‌کنند.

ایران خودرو مرداد ماه برای فروش و تحویل ۱۰ روزه پژو ۳۰۱ اقدام کرد، علاوه بر این، تعدادی پژو ۳۰۱ نیز با تخفیف به کارکنان برخی نهادها عرضه شد. حال خریداران این خودرو برای فروش و تغییر نام آن با مشکل روبرو هستند و اطلاعات لازم برای این کار به دفترخانه‌ها ارائه نشده است.

به همین دلیل تنها شناسنامه سبز اولیه برای این خودروها توسط پلیس راهور صادر شده و امکان انجام کار انتقال سند دفاتر اسناد رسمی وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مک‌لارن ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
    عجیبه این دوکارخونه چه روزای سختی رومیگذرونندبهتربگیم روزای برزخی کارخداروببین امروزدارن جواب ...پس میدن . بکشن که حقشونه هیچ شانسی درآینده نخواهندداشت واقعابارکج به منزل نخواهدرسید
    • A-S ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
      قانون تصویب شده کشور هست که میگه جهت فروش خودرو و تغییر نام نیازی به دفترخانه رفتن نیست همون تعویض پلاک راهنمایی حکم انتقال سند رو داره و قانونی هم هست . این دفتر خونه ها واسه خودشن دکان باز کردن . وقتی که برگ سبز خودرو بنام خریدار با پلاک جدید صادر میشه دیگه رسمیت داره و قانونیه . والسلام .
  • سهیل ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
    امیدوارم روزی برسه که صنعت خودروی ما به حدی از پیشرفت برسه که دیگه جای این حرف و حدیث ها نمونه
  • سهیل ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
    اینم عاقبت .....
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
    طبق قانون نیازی به ثبت سند در دفاتر اسناد رسمی نمی باشد و همان سند صادره از سوی پلیس کافی است
  • محسن ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
    دوستان عزیز اینها جایی نمیخوابن که اب زیر پاشون بره. شماها فکر کردید به قول دوستمون اگه بساط این دفترخونه ها را در مورد سند قطعی بردارن اونوقت مردم برای فروش خودرو این پولها را نباید پرداخت کنن؟؟؟؟؟ نه دوست عزیز راهنمایی و رانندگی میگه تو(دفترخونه) این پول را نباید بگیری تا من بگیرم. اینا فقط بلدن پدر مردم را در بیارن حالا چه راهنمایی و رانندگی باشه و چه دفترخونه ها.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =