کد خبر: 202943
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

پادرا نسل جدیدی از وانت های تک کابین است که به تازگی تولید و وارد بازار شده و از لحاظ فنی و زیبایی در کلاس خودرو های نیمه سنگین، خودنمایی می کند.

به گزارش اخبار خودرو ، براساس استراتژی سایپا مبنی بر توسعه محصول و افزایش ایمنی و کیفیت محصولات در راستای بالابردن رضایت مشتریان، شرکت زامیاد از گروه خودرو سازی سایپا اقدام به تولید خودرو جدید وانت پادرا کرده است.

پادرا از جمله محصولاتی است که امکان استفاده در کاربری های مختلف برای ارگان ها و سازمان ها متناسب با نیازشان را دارا است. این خودرو به عنوان جایگزین نیسان آبی توانسته با رفع عیوب و افزایش توانمندی های جدید در زمینه فنی و رفاهی، شرایطی خوبی را برای رانندگانی که در ساعات طولانی از این خودرو استفاده می کنند فراهم آورد. این خودرو در ایران به عنوان یک خودرو کاربردی در شهرها و روستاها در کلاس خودروی باری سبک جایگاه ویژه ای دارد. پادرا با استفاده از گیربکس ۶ دنده راحتی بیشتری در مسافت های بین شهری برای سرنشین آن فراهم می کند. در پادرا امکان حمل بار تا سه برابر محصولات مشابه امکان پذیر است و این یکی از نقاط مثبت و متفاوت نسبت به خودروهای هم سطح خود است. مصرف سوخت کمتر نسبت به محصولات رقیب از دیگر امتیازات این محصول محسوب می شود  . وانت پادرا دارای موتوری از نوع انژکتوری- بنزینی با تعداد سوپاپ ۴ سیلندر خطی است که از حجم موتور   ۲۳۸۹سی سی با استاندارد آلایندگی زیست محیطی یورو ۴ بهره می برد. این محصول از لحاظ ابعاد و اندازه دارای طول ۵۱۸۵ و عرض ۱۶۹۰ میلی متر است و وزن پادرا ۱۶۸۵ کیلو گرم است که امکان حمل ۲۱۰۰  کیلو گرم بار را دارد. فرمان هیدرولیک، ترمزABS، آینه های جانبی برقی، ایموبلایزر به همراه سیستم کولر از جمله ویژگی های دیگر این محصول است .

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
    کیفیت وقیمت خوب باشه این نیسان ابی ها حذف یشه واقعا کیفیت نیسان ایی خیلی پایین هست .که مردم از روی ناچاری خرید میکنند
  • مک‌لارن ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
    آخه چه جابگزینی بااین قیمت نجومی خودرویی که ازش استقبال نخواهدشدچه لزومی داره اینطوری قیمت گذاری بشه اگه جایگزین نیسانه بایدزیر۴۰باشه نه۴۵به بالا جای تاسف داره
  • سیدحمیدرضا باب الحوائجی ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
    ظاهرا توقّف تولید نیسان به معنای واقعی! یک رویاست. از پلت فرم و پیشرانه ی مشترک با همان نیسان آبی بهره مند است. این خودرو فاقد طراحی همگون و لازم برای یک ایرانیست. شرکت های خودروسازی مردم ایران را به تمسخر گرفته اند. با تغییراتی که دو دهه پیش موظّف به انجام آن بودند، چه حرفی برای گفتن دارند؟
  • محمد ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
    آخه چرا خودروسازان سر مردم کلاه می گذاران این ماشین همون نیسان آبی قرن بوق هست که اتاق جدید شوکای چینی را روش گذاشتن تازه اتاق عقبش همون نیسان آبیه از خدا نمی ترسن خدا ازشون نگذره
  • سعید ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
    بخدا زشته باید خجالت بکشید فقط چراغ عوض میکنن میگن جایگزین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =