کد خبر: 203097
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

وزیر صنعت، معدن و تجارت به معاون امور صنایع خود دستور داد تا هر چه زودتر کمیته بررسی تلفات جاده‌ای مرکب از دستگاه‌های مسؤول برای بررسی سهم مراکز صنعتی در تلفات جاده ای را تشکیل دهد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از ایسنا، ایران در زمینه سوانح و تلفات جاده‌ای یکی از بالاترین آمارها را دارد به‌گونه‌ای که سالانه تعداد زیادی از شهروندان در این سوانح دچار آسیب‌دیدگی می‌شوند.

در این شرایط وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به معاون خود خواستار بررسی سهم مراکز صنعتی در تلفات جاده‌ای شده است.

در نامه محمد شریعتمداری در این زمینه آمده است:" باتوجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تعیین سهم هر یک از مراکز صنعتی و نیروی انتظامی و وزارت راه در تلفات جاده‌ای فورا کمیته مشترکی مرکب از خودروسازان، قطعه‌سازان، سازمان ملی استاندارد و نیروی انتظامی و آن معاونت تشکیل و در تعیین همه علل مربوط به مراکز صنعتی در افزایش تلفات و معلولیتهای جاده‌ای و برنامه زمانبندی روشن برای رفع کامل نواقص مربوطه اقدام و گزارش برنامه عملیاتی مذکور را به اینجانب ارائه کنید".

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مک‌لارن ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    صددرصدخودروهای داخل عامل اصلی تلفات جاده ای هستند
  • مهرزاد ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    متاسفم براتون و برا همه مون حتما باید دستور از بالا بیاد تا معلوم کنید ؟ تازه مطمئمنم این یکی رو هم میپیچونید ، شما چهار دهه است که مردم و مسئولان درستکار رو با هزاران روش که به عقل جن نمیرسه پیچوندید اونقدر این کارارو ادامه دادید که یه آدم راستگو حتی تو مردم به زحمت پیدا میشه اگه راست میگید قوه قضاییه مستقل درست کنید مردم سالاری و آزادی بیان هم بگذارید.... نه اینکه به مونتاژ کار بگی بالا چشمت ابرو ه وزیر صنعت بگه تو ضد انقلابی .....
  • مک‌لارن ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    مرگ برفرقون سازههههههههههههه
  • روح ا... ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    زحمت کشیدید که بعد از اینهمه کشتار خودروهای بی کیفیت داخلی از پراید بگیر تا نیسان ابی تازه به فکر تحقیق افتادید.یعنی واقعا نمیدونید مقصرند.نتیجه انحصار تضییع حق انتخاب مصرف کننده.الودگی هوا.مصرف بالی سوخت.و لطمات جانی و داغدار شدن خانواده ها.چقدر باید گفت کو گوش شنوا.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =