کد خبر: 203160
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

با توجه به انتشار اخباری مبنی بر خرید و فروش حواله های خودروی ساندرو استپ وی در رسانه های گوناگون به اطلاع می رساند با توجه به عدم امکان صلح در قراردادهای پیش فروش این خودرو هر گونه عواقب احتمالی در جریان داد و ستد متوجه خریداران و فروشندگان است.

به گزارش اخبار خودرو ،رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: برای جلوگیری از کسب و کارهای حاشیه ای در پیش فروش ساندرو استپ وی، اقداماتی انجام شده که هر کدام به نوبه خود باز دارنده بود و از ایجاد فضای دلالی جلوگیری می نماید.

تقی زاده افزود: در گام اول هر نفر با یک کد ملی امکان ثبت نام دارد و امکان تکرار کد ملی در جریان ثبت نام وجود ندارد و در گام بعدی امکان خرید و فروش کاردکسی این خودرو میسر نیست بنایراین خرید و فروش در نمایندگی ها انجام نمی شود و عواقب هر گونه خرید و فروش مشتریان بیرون از چار چوب نمایندگی ها  متوجه سایپا نمی باشد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا  در پاسخ  به اینکه آگهی های فروش این خودرو توسط برخی افراد در فضای مجازی منتشر شده گفت: زمان تحویل این آگهی های مورد استناد مربوط به تحویل خودرو در مهرماه است، در حالی که در طرح فروش اخیر زمان تحویل خودرو آذر و دی ماه سال جاری است.

تقی زاده با اشاره به ابلاغ بخش نامه به نمایندگی ها در روز گذشته گفت: هر گونه اعلام روش های فروش، درج آگهی و... در خصوص خودرو استپ وی ممنوع بوده و در صورت مشاهده با نمایندگی متخلف برخورد خواهد شد.

وی در انتها با تاکید دوباره به این که، عواقب هر گونه خرید فروش حواله ساندرو استپ وی متوجه فروشندگان و خریداران است افزود: نمایندگی های سایپا حق مشارکت در نقل و انتقال حواله های صادر شده را ندارند و در صورت مشاهده هرگونه خرید و فروش، با نمایندگی های متخلف برخورد خواهد شد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    در موقع ثبت نام خبری از امکان صلح نداشتن ذکر نشده پس امکان صلح باید باشد
    • حامد ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
      باید باشد؟؟؟ حتما مسئولین به این کلمه باید شما توجه کامل را خواهند داشت
  • esi ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
    این بخشنامه به نمایندگیها ابلاغ نشده بود تو سایت سایپاهم نبود بعد از اینکه چند هزار میلیارد تومان مردم رو ...کردن یه بخشنامه ...درست کردن . چرا تا قبل از این نگفتن صلح نداره چون میدونستن هیچ جای دنیا نمیشه یه شبه چند هزار دستگاه ماشین رو به مصرف کننده فروخت . مردم ...فرض کردن میخوان ملت وادار شن برن انصراف بدن پارس خودرو بره به ریش خلق و ا... بخنده پولا میزارن بانک سودشو میگیرن بعد یه چک برای ۵۰ روز بعد میدن بدون هیچ سودی عجب رکبی زدن هیچ ماشینی هم لازم نیست تولید کنن بدون شک همه انصراف میدن چه زود چه دیر در هر حالت برنده فقط سایپا و پارس خودرو هستن جا داره این جا به خاطر این فکر بکر مدیران سایپا و پارس خودرو ازشون تقدیر و تشکر بشه خدا قوت نخبهای رکب زنی برید بخور بخور را بندازید نوش جونتون فقط آروم بخورید گیر نکنه تو گلوتون خفه شید!!!!
  • غلام ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
    قابل حله نگران نباشید نون توشه ...؟!!!!!!!!!!
  • 1 ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
    این بخشنامه مربوط به ۲۵ شهریور ماه است وطرف ان نمایندگی ها .بگردید ببینید ایا یک اگهی برای عموم در سایت ها مگر توضیح معاون بازار یابی سایپا در عصر روز بیست وششم وجود دارد که پبت نام انجام شده وکسی که انجام نداده فرصت خواندن اخبار نداردپس نتیجه انکه سایپا بخشنامه را به طور عموم نمی فرستد که هجومبه سایت زیاد باشد اما به طوری اعلام عدم صلح می نماید که خود را مدافع ملت نمایش دهد تمام نفاق ودورویی ومنفعت طلبی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =