کد خبر: 203273
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

روز گذشته فورد اعلام کرد که طراحان این شرکت سال گذشته را در مایکروسافت برای آموزش استفاده از عینک جدید این شرکت به نام هولولنز می‌گذراندند.

به گزارش اخبار خودرو ، به‌طور سنتی طراحان خودرو برای اجرایی کردن تجسم ذهنی خود از خشت و گل استفاده می‌کردند، اما رندرهای کامپیوتری انقلاب بزرگی بودند که کار طراحان صنعتی را بسیار راحت کردند.

[caption id="attachment_203274" align="aligncenter" width="700"]استفاده فورد از فناوری هولولنز مایکروسافت استفاده فورد از فناوری هولولنز مایکروسافت[/caption]

آنها فقط تصاویر دو‌بعدی از طرح اولیه بودند، نه شی موجود در فضای واقعی، اما به‌کمک فناوری واقعیت مجازی یا به‌قول مایکروسافت واقعیت ترکیب‌شده «mixed reality» قرار است همه‌چیز تغییر کند.

روز گذشته فورد اعلام کرد که طراحان این شرکت سال گذشته را در مایکروسافت برای آموزش استفاده از عینک جدید این شرکت به نام هولولنز می‌گذراندند.

[caption id="attachment_203281" align="aligncenter" width="700"]استفاده فورد از فناوری هولولنز مایکروسافت استفاده فورد از فناوری هولولنز مایکروسافت[/caption]

این امکان به آنها اجازه می‌دهد ابعاد، خط و خم‌ها و جنس مواد استفاده‌شده در طرح با سرعت بالایی تغییر یابد. جالب اینجاست که تا به امروز طراحان صنعتی برای هفته‌ها و حتی ماه‌ها برای انتخاب متریال مناسب هر قسمت از خودرو صرف می‌کردند، اما با این عینک تیم طراحی همه‌چیزی که قرار است روی خط تولید برود، با چشمان خود می‌بینند.

  [video width="640" height="360" mp4="http://www.donyayekhodro.com/old/wp-content/uploads/Microsoft-HoloLens-Partner-Spotlight-with-Ford.mp4"][/video]

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =