کد خبر: 203622
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

شرکت پارس خودرو برای عرضه محصولات مختلف برلیانس به مشتریان خود، شرایط فروش متنوعی در نظر گرفته است که به‌ترتیب شامل فروش فوری نقدی، پیش‌فروش عادی نقدی و همچنین پیش‌فروش اعتباری می‌شود.

به گزارش اخبار خودرو ،شرکت پارس خودرو برای عرضه محصولات مختلف برلیانس به مشتریان خود، شرایط فروش متنوعی در نظر گرفته است که به‌ترتیب شامل فروش فوری نقدی، پیش‌فروش عادی نقدی و همچنین پیش‌فروش اعتباری می‌شود. شرایط فروش ویژه پارس‌خودرو شامل محصولات خانواده سری H200 و H300 می‌شود. در پیش‌فروش عادی این شرکت برای محصولات H230 و H220 دنده دستی، مبلغ ۱۵ میلون تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت و ۱۸ درصد سود مشارکت درنظر گرفته شده است که مابقی مبلغ در زمان صدور دعوتنامه در آبان و آذرماه دریافت می‌شود. همچنین قیمت تعیین‌شده برای فروش فوری نقدی با تحویل ۳۰ روزه برای H330 اتوماتیک ۵۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و H220 و H230 دستی ۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام شده است. پیش‌فروش اعتباری این محصولات نیز با بازپرداخت ۱۲، ۱۸، ۲۴ و ۳۶ ماهه صورت می‌پذیرد که تحویل خودروها در این صورت به آبان، آذر، دی و بهمنموکول خواهد شد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • روح ا... ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
    حیف پول برا ماشین چینی.قدرت موتور ضعیف.کشش کم.بازار دست دوم خراب.افت بالا.قطعات یدکی کمیاب وگران.مرحمت کنید شرایط متنوعتان را برای تندر ۹۰ بگذارید.
    • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
      برلیانس سوار شوید ... بعد نظر بدید.
  • سلامت ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
    خیلی از همین ماشین های چینی از ماشین های به ظاهر وطنی بهتر هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =