کد خبر: 203680
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶

مدیر کل دفتر حمل ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت:تاکسی پیکان های فرسوده ای که از ابتدای مهرماه در شهر تردد کنند، علاوه بر نمره منفی، ۹۰ هزار تومان جریمه می شوند.

به گزارش اخبارخودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران ، امیر جعفر پور، مدیر کل دفتر حمل ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در گفتگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: ۵۵ هزار تاکسی فرسوده از ابتدای سال ۹۵ تا پایان شهریور ماه نوسازی شده است و ۶ هزار تاکسی فرسوده بدون جایگزین در این مدت اسقاط شدند. وی افزود: تاکسی پیکان ها تا پایان شهریور ماه مجوز فعالیت داشتند و با توجه به اینکه پروانه فعالیت این رانندگان تمدید نشده است با پایان یافتن شهریور حق فعالیت ندارند. مدیرکل دفتر حمل ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: تاکسی پیکان‌ها از ابتدای مهرماه حق تردد در شهر‌ها را ندارند. جعفرپور با بیان اینکه پلیس باید از تردد تاکسی پیکان‌ها در شهر که پروانه فعالیت ندارند، جلوگیری کند تاکید کرد: جریمه تردد تاکسی پیکان‌ها ۹۰۰ هزار ریال است و برای راننده تاکسی پیکان یک نمره منفی در نظر گرفته می‌شود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
    سلام طرح جایگزینی خودرو های فرسوده طرح خیلی خوبیه ولی تاحالا به این فکر کردید که شخص از کجا باید اون ۵ میلیون اولیه رو جور کنه برا تبدیل ؟؟؟
  • امیر ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
    با سلام مااگه ماشینهای خودرا اسقط نکردیم دلیل داره ۱باکیفیت نداشتن خودروهای معرفی شده ۲درآمد پایین ۳هزینه‌های بالا این خودروهای معرفی شده ۴اقسط سنگین زندگی ما رانندها خرج نداره ما قسط دیگری هم داریم فکر کردین درآمد ما چقدره به مشکلات رانندهها تاکسی کی رسیدگی میکنه امیدواریم یکی بهداد ما برسه مشکلات را برای ۳۰٫۲۰اخبار فرستادیم که پیگیر نشد کسی تشکر
  • مک‌لارن ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
    حقشونه خیلی بی فرهنگ هستند
    • ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
      یک هفته با ماشین تو تهران مسافرکشی کنید با کلی قسط و گرفتاری بعد دم از فرهنگ بزنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =