شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران جدیدترین رده‎بندی باکیفیت و بی‌کیفیت ترین خودروهای تولید داخل را منتشر کرد.

به گزارش اخبارخودرو، طبق اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در گروه خودروهای سواری با سطح قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان، دو خودروی قرار گرفته در این گروه شامل سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۳۲ همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان نیز، خودروهای ساندرو، ۲۰۷ اتوماتیک، پارس تندر و تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

همچنین تندر ۹۰ پارس خودرو و ایران خودرو، آریو، رانا، پژو ۲۰۶، دنا پلاس و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

خودروهای نیو ام‌وی‌ام ۳۱۵، دنا، دانگ فنگ اچ‌۳۰، سمند سورن و سمند تبریز نیز دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

باقی خودروهای قرار گرفته در این گروه شامل پژو پارس، پژو ۴۰۵، ساینا، تیبا هاچ‌بک، تیبا و ام‌وی‌ام ۱۱۰ اس در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان، هیوندای‌ آی‌۱۰ چهار ستاره کیفی را کسب کرده است. چانگان CS۳۵، آریزو ۵، جک  و برلیانس اچ‌۳۳۰ سه ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. آریو اتوماتیک دو ستاره و لیفان ایکس‌۶۰ و ام‌وی‌ام ۵۵۰ نیز همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان، هیوندای آی‌۲۰ و سراتو چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. تیگو ۵ و جک  نیز سه ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان نیز نیومزدا ۳ و سوزوکی گراندویتارا چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
    طبق معمول بیشتر خودروهای ساخت ایران یک ستاره هستن به نظر من تا این دو تا شرکت خودروسازی ورشکسته نشن و دلشون برای مردم نسوزه نمیتونن پیشرفت کنن
    • رحمان مرسلی ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
      واقعا تا این دوخودروساز تولیداتشونو یامتوقف نکنن ویا ازمونتاژخودروهای قدیمی بااستاندارتهای ۲۰الی۳۰سال پیش دست برندارندهم تلفات جاده ای بالا میمونه هم بالابی گری این دوشرکت هزینه گمرک خودروهای باکیفت خارجی همینطور بالا میمونه یعنی غیرمستقیم ملت رامجبورمیکنند خودرو ساخت داخل راسوارشن حتی واردات خودروهای خارجی هم همینها دردست گرفتن وبه ازای هرخودرو بالای ۱۰۰تا۲۰۰ملیون حداقل سودمیخورند والله حرامه فردای قیامتی هم هست این دنیاهم تقاص پسمیدید
  • مهریار ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
    خخخ ستاره کیفی
  • reza ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
    فقط چانگان
  • saipa ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
    فقط کوییک
  • قبادیان ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
    فقط سمند الیکس سال فقط دنا خر سمند است ۳۰ کجا ۵۰ ملیون کجا خر دنا سمند عسق ۱۰ سال سمند دارم به خدا عیبی پیدا نکرده ماشین ایران حودرو سمند سال موتور پژو فقط
  • ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
    الاغ مشتی ماشااله ۵ ستاره میگیره
  • امیر ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۴
    چرا مو تو ر سمند را بعد میسازید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =