کد خبر: 203951
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰

فولکس‌واگن در حال مذاکره با توسعه‌دهندگان نرم‌افزار اجتماعی- بومی کره‌ای‌ها به نام « کاکائوتاک » هستند تا تبلیغات و حتی فروش محصولات این گروه خودروسازی را تسهیل کنند.

به گزارش اخبار خودرو ، آئودی قصد دارد پس از یک سال آماده فروش محصولات در کره‌جنوبی شود. سال ۲۰۱۷ میلادی را شاید بتوان بدترین سال برای مدیران شعبه کره‌جنوبی آئودی دانست چراکه در این سال به خاطر مشکلاتی که برای محصولات دیزلی این شرکت پیش آمده بود،‌ دولت کره مجوز فروش محصولات این شرکت را نداد و در این ۱۰ ماه آن‌ها فقط مشغول اجرای فراخوان محصولات دیزلی بودند.

[caption id="attachment_203952" align="aligncenter" width="650"]آئودی برای فروش بیشتر به کاکائوتاک متوسل می‌شود آئودی برای فروش بیشتر به کاکائوتاک متوسل می‌شود[/caption]

اما برای سال آینده آئودی برنامه‌های زیادی برای بازپس‌گرفتن سهم خود از بازار کره دارد. فولکس‌واگن کره روز دوشنبه اعلام کرد که در حال مذاکره با توسعه‌دهندگان نرم‌افزار اجتماعی- بومی کره‌ای‌ها به نام « کاکائوتاک » هستند تا تبلیغات و حتی فروش محصولات این گروه خودروسازی را از طریق این نرم‌افزار موبایلی تسهیل کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =