برند پریمیوم نیسان به نام اینفینیتی، ماه گذشته موفق شد با فروش ۴۴۷۰ دستگاه از محصولات خود رشد ۱۹ درصدی را نسبت به زمان مشابه در سال میلادی پیشین ثبت کند.

به گزارش اخبار خودرو ، طی ۹ ماه اخیر میلادی این شرکت با تحویل مجموعا ۳۳۸۰۴ دستگاه از محصولات خود به مشتریان،‌ رکورد سال پیش خود را طی همین مدت ۱۶ درصد افزایش داد.

[caption id="attachment_204140" align="alignleft" width="420"]اینفینیتی اینفینیتی[/caption]

رولندکروگر مدیرعامل اینفینیتی به این نکته اشاره کرده که بیشترین حجم از فروش محصولات این شرکت در چین را کراس‌اوورها تشکیل می‌دهند،‌ البته با عرضه شدن سدان Q50 با طراحی جدید،‌ احتمال خواهیم داد که فروش این خودرو نیز به آمار کلی فروش محصولات کمک کند.

ترورهیل سخنگوی این شرکت نیز گفت: «انتظار داریم شعبه هنگ‌کنگی ما با عرضه دو مدل از محصولاتمان با طراحی جدید،‌ بتواند حضور فعال‌تری در بازار چین داشته باشد.»

همچنین او اضافه کرد که طی چند ماه آینده نسخه مخصوص بازار چین سدان Q50 به نام Q50L در این بازار عرضه خواهد شد که دارای فاصله دو محور بیشتری نسبت به نسخه جهانی است.

رونمایی از این نسخه خاص Q50 احتمالا در نمایشگاه گوانگژو که در ماه نوامبر برگزار می‌شود،‌ اتفاق خواهد افتاد. اما از سوی دیگر ولوو نیز فروش خوب محصولاتش را مدیون شاسی‌بلندهای ایمن این برند است.

به گزارش اتونیوز چین، فروش محصولات شرکت سوئدی ولوو در ماه سپتامبر به ۱۱۵۴۴ دستگاه رسیده است. یعنی ولوو در فروش محصولات خود به چینی‌ها نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد موفق‌تر عمل کرده‌است.

سخنگوی این کارخانه سوئدی عنوان کرد که بیشترین تقاضا برای محصولات این برند متوجه کراس‌اوور XC60 و سدان بلند شده S60L و در نهایت سدان سایز بزرگ S90 بوده است. البته ولوو آماری بابت فروش هر مدل از خودروهایش منتشر نکرده است.

در مجموع ۹ ماه اول سال ۲۰۱۷ ولوو موفق به فروش ۸۲۳۴۱ دستگاه شده است. و این یعنی ۳۰درصد رشد نسبت شرایط سال ۲۰۱۶٫

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =