کد خبر: 204195
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

هیدی‌کینگ، اقتصاددانی با چندین سال سابقه حضور در دولت فدرال ایالات متحده، روز جمعه به عنوان معاون جدید ارگان ملی ایمنی ترافیک آزادراه‌های ایالات‌متحده یا NHTSA انتخاب شد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از اتونیوز، ترامپ بعد از هشت‌ماه هنوز مدیری رسمی برای آژانس ایمنی راه‌های ایالات‌متحده انتخاب نکرده است،‌ در حالی که هشت‌ماه پیش، جک دنیلسن از اعضای هیئت مدیره این آژانس به‌عنوان مدیر این موسسه شناخته می‌شد.

همچنین پست‌های دیگری در این موسسه هستند که هنوز هیچ فردی برای آن‌ها مناسب معرفی نشده است. اما ربکا گرپسی سخنگوی این موسسه گفت که پس از تعیین شدن کینگ در هفته گذشته به‌عنوان معاون مدیرکل، افراد جدید استخدام خواهند شد.

این استخدام‌ها نیازی به کسب مجوز از سناتورها نخواهند داشت، چراکه با وجود این‌که کاخ سفید کینگ را در پست معاونت قرار داده،‌ برای انتصاب افراد جدید به او اختیار تام داده است.

به گفته تحلیلگران، اینکه برای کنترل یک ارگان دولتی فردی را به عنوان معاون معرفی کنند عجیب است،‌ اما سابقه انجام این کار وجود داشته است.

جک گیلیس مدیر امور عمومی فدراسیون مصرف‌کنندگان آمریکا گفت: «انتصاب کینگ در پست معاونت ممکن است نشانه این باشد که دپارتمان حمل‌ونقل در نظر دارد که NHTSA را به‌عنوان یک معاونت خود بشناسد تا یک آژانس برای ایمنی ملی.»

کینگ تا ماه دسامبر سال جاری در بازوی اقتصادی جنرال الکتریک، پست مدیر بین‌المللی محیط‌زیست، سلامتی و خطرات ایمنی را برعهده داشته است.

طبق اطلاعات درج شده در صفحه لینکد‌ین هیدی کینگ او از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ به‌عنوان مدیر اقتصادی در کمیته اقتصادی موسسه خانه انرژی فعالیت می‌کرده که وظیفه نظارت بر نحوه ارزش‌گذاری برنامه ایمنی و سطح مصرف سوخت را دارد که توسط ارگان ملی ایمنی ترافیک آزادراه‌های ایالات‌متحده یا NHTSA البته در سطح خودروهای سواری سبک وزن اجرایی می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =