کد خبر: 205000
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳

یادداشت شهرام شیرکوند ( نویسنده اخبار خودرو ) ، در جشنواره رسانه و رفاه اجتماعی برگزیده شد

به گزارش اخبار خودرو ، یادداشت شهرام شیرکوند ( نویسنده اخبار خودرو ) ، با عنوان " دولت به دنبال بهبود اقتصاد خانواده "در نخستین جشنواره کشوری رسانه و رفاه اجتماعی که با حضور وزیر رفاه برگزار شد، به عنوان اثر برگزیده شناخته شد.

آیین پایانی این جشنواره همزمان با روز جهانی فقرزدایی (۲۵ مهر ۹۶) با حضور وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی ، معاون رفاه اجتماعی و سایر مدیران این وزارتخانه در سالن ۱۷ شهریور وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در این مراسم شهرام شیرکوند ، روزنامه نگار و پژوهشگر حوزه های اقتصـادی و فرهنگی _ اجتماعی برای پانزدهمین بار حائز رتبه درجشنواره مطبوعات و رسانه ها شد.

وی تاکنون ۳۰۰ عنوان سرمقاله ، یادداشت و مقاله در در حوزه‌های پیش گفته به رشته تحریر درآورده و در چند سال متوالی از برگزیدگان جشنواره های بین المللی و ملی مطبوعات و رسانه ها بوده و مورد تقدیر قرار گرفته است.

[caption id="attachment_205001" align="aligncenter" width="1000"]تقدیر نامه شهرام شیرکوند ( نویسنده اخبار خودرو ) ، در جشنواره رسانه و رفاه اجتماعی تقدیر نامه شهرام شیرکوند ( نویسنده اخبار خودرو ) ، در جشنواره رسانه و رفاه اجتماعی[/caption]

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =