کد خبر: 205484
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵

سال قبل از میان برند‌های لوکس، ب‌ام‌و و لکسوس در نمایشگاه حاضر بودند اما امسال قطعا پر‌سرو‌صدا‌ترین غرفه در میان لوکس‌ها متعلق به مرسدس‌بنز خواهد بود.

به گزارش اخبار خودرو ، دومین نمایشگاه خودرو تهران در حالی کمتر از یک‌ماه آینده شروع به‌کار خواهد کرد که برخی برندهای غایب در نمایشگاه سال قبل به برند‌های خبرساز نمایشگاه امسال تبدیل خواهند شد. یکی از این برند‌ها قطعا مرسدس‌بنز خواهد بود.

[caption id="attachment_205372" align="aligncenter" width="700"]شنیده ها حاکی است که ستاره ایران حداقل 3 محصول جدید بنز را در نمایشگاه تهران به نمایش خواهد گذاشت. شنیده ها حاکی است که ستاره ایران حداقل ۳ محصول جدید بنز را در نمایشگاه تهران به نمایش خواهد گذاشت.[/caption]

سال قبل از میان برند‌های لوکس، ب‌ام‌و و لکسوس در نمایشگاه حاضر بودند اما امسال قطعا پر‌سرو‌صدا‌ترین غرفه در میان لوکس‌ها متعلق به مرسدس‌بنز خواهد بود.

طبق اخبار مرسدس‌بنز چند مدل جدید را در نمایشگاه امسال به‌طور رسمی رونمایی خواهد کرد، البته این مدل‌ها مدت نسبتا زیادی است که به‌صورت غیر‌رسمی به بازار ایران وارد شده‌اند.

اما ورود آنها با استفاده از مجوز نسل قبلی یا مجوزهای خاص بوده و تا به‌امروز توسط نمایندگی مرسدس‌بنز در ایران یعنی ستاره ایران به‌طور رسمی رونمایی نشده‌اند.

یکی از این مدل‌ها سی‌کلاس نسل جدید است که حدود دو سالی از عرضه تعدادی از آن به‌طور غیر‌رسمی در بازار می‌گذرد. اما حال ستاره ایران سی‌۲۰۰ و شاید سی‌۲۵۰ را به‌طور رسمی رونمایی کند.

همچنین ای‌کلاس نسل جدید که حدود چند ماهی است نسل جدید آن در تعداد محدود و با مدل ای‌۲۰۰ به بازار عرضه شده، قطعا مهم‌ترین محصول مرسدس‌بنز در نمایشگاه خودروی امسال خواهد بود و امکان عرضه ای‌کلاس در مدل ای‌۲۰۰‌، ای‌۲۵۰ و ای‌۳۰۰ وجود خواهد داشت‌.

به‌غیر از سی‌کلاس و ای‌کلاس جدید احتمال دارد ستاره ایران، شاسی‌بلند سایز‌متوسط جی‌ال‌سی ۲۵۰ و جی‌ال‌سی ۲۵۰ کوپه را هم در این نمایشگاه رونمایی کند.

این شاسی‌بلند‌ها رقیب مستقیم ب‌ام‌و ایکس‌۳ و ایکس ۴، پورشه ماکان و لکسوس ان‌ایکس هستند. بدین‌ترتیب غرفه ستاره ایران یکی از شلوغ‌ترین‌ها و پر‌ستاره‌ترین غرفه‌های نمایشگاه امسال خواهد بود. از دیگر برند‌های لوکس حاضر در نمایشگاه خودرو امسال تهران باید به ب‌ام‌و اشاره کرد اما حضور لکسوس در این نمایشگاه منتفی به‌نظر می‌رسد.

همچنین ولوو توسط داتیس‌خودرو در نمایشگاه حضور خواهد یافت و در نمایشگاه به عرضه ولوو خواهد پرداخت. به‌نظر می‌رسد ستاره ایران برنامه‌های زیادی را برای بازگشت به بازار ایران در نظر گرفته است.

شو روم شماره دو این شرکت در خیابان اندرزگو نیز از مدتی پیش آماده شده و منتظر بهره‌برداری است‌. بدون‌شک رقابت مرسدس‌بنز با ب‌ام‌و در بازار ایران رقابتی جذاب برای خودرو‌دوستان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =