کد خبر: 205524
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

وزیر صنعت، معدن و تجارت از بررسی طرح جدیدی در دولت برای واردات خودرو خبر داد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از خانه ملت، محمد شریعتمداری با اشاره به مسدود شدن سایت ثبت سفارش واردات خودرو، اظهار داشت: این طرح برای دولت قبل بوده است. [caption id="attachment_205525" align="aligncenter" width="461"]وزیر صنعت، معدن و تجارت وزیر صنعت، معدن و تجارت[/caption] عضو کابینه دولت دوازدهم ادامه داد: به همین جهت پیشنهاد جدیدی با ضوابط مشخصی برای واردات خودرو تقدیم هیات وزیران شده است. وی تاکید کرد: هر زمان که طرح پیشنهادی به تایید هیات وزیران برسد، ابلاغ و اجرایی می شود. وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص زمان ابلاغ طرح پیشنهادی جدید در زمینه واردات خودرو بیان داشت: نمی توان از طرف دولت زمانی را برای این امر بیان کرد، هر زمان در دستور قرار گیرد مراحل قانونی طرح طی خواهد شد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ف ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
    ای کاش ما هم مدیرانی روشن فکر که به فکرمردم باشند داشتیم نه به فکر کاسبی و گرفتن پول های چند برابر و تعرفه و مالیات بر ارزش افزوده و هزینه شماره گذاری و ووووو آخرش می بینی ۳ یا ۴ برابر قیمت واقعی یه خودرو رو از مردم بدبخت دریافت می کنند کس هم نیست صداش در بیاد به جای وارد کردن ماشین های بدرد نخور و گرفتن سود چند برابر از مردم خدا کنه کسی پیدا بشه این بساط و جمع کنه کمی به فکر مردم باشه با ...از جیب مردم به بهانه حمایت از تولید داخلی نه پیشترفت میکنید نه جایگاهی در میان مردم دارید هر روز...
  • AKBAR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
    دولت به احتمال زیاد طرحی را مصوب می کند که به نفع خودش تمام شود ، دولت اگر بتواند کلاً واردات خودرو را متوقف می کند . ولی معلوم نیست نمایندگان مردم در مجلس کجا هستند که از حقوق مردم دفاع نمایند ؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =