کد خبر: 205768
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵

شرکت ایرتویا نماینده انحصاری محصولات تویوتا در ایران طرح فروش مشارکتی محصولات تویوتا را اعلام کرد.

به گزارش اخبار خودرو ،  در این طرح فروش مشارکتی، برای اولین‌بار شاهد حضور محصول جدید تویوتا یعنی C-HR هستیم. تویوتا C-HR که در بازار ایران با استقبال بسیار بالا روبه‌رو شد، توانسته است ظرف مدت چند‌ماه از حضورش در بازار، سهم قابل توجهی را در فروش کسب کند.

[caption id="attachment_178625" align="aligncenter" width="533"]تویوتا CH-R تویوتا CH-R[/caption]

با توجه به استقبال بسیار خوب از‌C-HR، شرکت ایرتویا برای اولین‌بار طرح فروش مشارکتی این کراس‌اوور زیبا را اجرا کرده است.

در بخشنامه فروش مشارکتی جدید ایرتویا، تویوتا C-HR با موعد تحویل ۱۸۰ روز کاری و مبلغ پیش‌پرداخت ۹۰ میلیون‌تومان به‌همراه سود مشارکت ۱۵‌درصد قابل خریداری است.

همچنین در این بخشنامه شرایط فروش مشارکتی دو خودروی تویوتا پریوس و راوفور همانند شرایط گذشته درنظر گرفته شده است.

موعد تحویل خودروهای پریوس و راوفور نیز ۹۰، ۱۲۰ و ۱۸۰ روز کاری تعیین شده که پیش‌پرداخت خودروها به ترتیب ۶۰، ۴۵ و ۳۵ میلیون‌تومان است. البته در زمان تکمیل وجه نیز خریداران پریوس در صورت تسویه به‌صورت نقدی از تخفیف ۳، ۳.۵ و ۴ میلیون‌تومانی و در حالت تسویه اعتباری از تسهیلات ۴۰، ۴۵ و ۵۰ میلیون‌تومانی و اقساط ۱۰ ماهه بدون کارمزد و اقساط ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه با کارمزد ۱۲‌درصد بهره‌مند خواهند شد.

همچنین علاقه‌مندان تویوتا راوفور در صورت خرید این خودرو در زمان تکمیل وجه در صورت تسویه نقدی از ۴، ۵ و ۶ میلیون تومان تخفیف نقدی استفاده خواهند کرد و در زمان تکمیل وجه در حالت تسویه اعتباری از ۷۰، ۷۵ و ۸۰ میلیون تومان تسهیلات با اقساط ۱۰ ماهه بدون کارمزد و ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه با ۱۲ درصد کارمزد بهره‌مند می‌شوند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
    از این ماشین استقبال نشده
  • hamed ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
    ماشین خوبی است ولی قیمتی که نمایندگی زورگوی تویوتا برای ان گذاشته است بسیار گزاف است خدایا ریشه انحصار و .... را بخشکان
  • کیومرث ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    یه ضرب المثل قدیمی میگه " اول برادری را ثابت کن بعد اداعای ارث کن" ایرتویا هنوز جواب مشتریانی که که مدتها قبل برای CHR پول واریز کرده اند را نداده است.
  • حسین ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    من chr ثبت نام کردم منتهی به دلیل قیمت بسار بالا و موتور ضعیف آن منصرف شدم خیلی ها هم به همین شکل منصرف شدن ، واقعا" استقبالی نشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =