کد خبر: 205878
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

ایران‌خودرو به احتمال فراوان ازهفته آینده تولید دومین محصول پسابرجامی و مشترک خود با پژو را آغاز می‌کند، تولیدی که البته آزمایشی به حساب می‌آید.

به گزارش اخبارخودرو به نقل از دنیای اقتصاد، طبق اخبار رسیده از ایران‌خودرو، این شرکت قصد دارد در هفته پایانی آبان‌ماه، تولید آزمایشی پژو ۳۰۱ را آغاز کند، خودرویی سدان که با قیمتی زیر ۱۰۰ میلیون تومان روانه بازار خواهد شد.

[caption id="attachment_205880" align="aligncenter" width="640"]پژو ۳۰۱ پژو ۳۰۱[/caption]

بر این اساس، در صورت موفقیت‌آمیز بودن تولید آزمایشی پژو ۳۰۱، تولید انبوه این خودرو به احتمال فراوان از اوایل سال آینده آغاز خواهد شد تا دومین خودرو پسابرجامی ایران‌خودرو وارد سبد محصولات این شرکت شود.

هرچند هنوز تصمیم قطعی و نهایی در مورد قیمت ۳۰۱ گرفته نشده، با این حال طبق اخبار رسیده از ایران‌خودرو، این محصول در بازه قیمتی ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومان عرضه خواهد شد.

البته ظاهرا ایران‌خودرویی‌ها قصد دارند در صورت امکان، قیمت پژو ۳۰۱ را به زیر ۷۰ میلیون تومان برسانند که این موضوع بستگی مستقیم به عواملی مانند نرخ ارز و تورم بخشی صنعت خودرو دارد.

در حال حاضر مدل وارداتی پژو ۳۰۱ در کشور عرضه شده که با قیمتی حدود ۹۴ میلیون تومان به دست مشتریان رسیده است، با این حال با توجه به داخلی‌سازی این محصول در فرآیند تولید در ایران‌خودرو، شاهد کاهش قیمت آن خواهیم بود.

گفته می‌شود این محصول با داخلی‌سازی بیش از ۴۰ درصد به تولید خواهد رسید که اگر این اتفاق رخ بدهد، امکان عرضه آن در بازه قیمتی ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان نیز وجود خواهد داشت.

در حال حاضر ایران‌خودرویی‌ها ظاهرا تولید پژو ۲۰۰۸ را به‌عنوان اولین محصول پسابرجامی و مشترک خود با پژو آغاز و ۱۶ هزار دستگاه از این محصول را نیز پیش فروش کرده‌اند. آن طور که مسوولان ایران‌خودرو اعلام کرده‌اند، دیگر محصول تولیدی مشترک با پژو در کشور پس از ۲۰۰۸ و ۳۰۱، مدل ۲۰۸ است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    ایران خودرو اگه این خودرو را کمتر از ۸۰ میلیون قیمت گذاشت لعنت بر من اگ من تا آخر عمر خودرو سوار شوم شما چی میگید کی تا حالا خودروی از قیمت اولیه عرضه اش حتی صد هزار تومان کمتر شده تا این خودرو ۳۴ میلیون کمتر بفروش رسد اینجا حرف اول و آخر انحصار و حمایت بی چون و چرا دولت مردان پس خودرو سازها قیمت را تا می توانند گرانتر میکنند و کمتر نمیشود اون کشورها ک این چنین کاهش قیمتی را دارنند کشورهای هستند ک رقابت دارنند با برندهای مهم دنیا مثل ما نیستن قیمت یک خودرو ک در بازار جهانی بیست میلیون هست ما میدهیم ۱۳۰ میلیون و هیچ کسی هم نیست ک مصرف کنندهای بیچاره ایرانی حمایت کند
  • جگوار ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    لعنت به تولگن ساز
  • دادجو ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    دقیقا بعد آقای نجفی میاد میگه هزینه استفاده از خودرو شخصی در ایران مجانیه باید عوارض ببندیم. نمیگه خودرو به ۳ برابر قیمت فروختن یعنی دولا پهنا عوارضم گرفتن.
  • اسحق ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    واقعا متاسفم برا مسعولین کشور که جرات ندارن یک کشور به این بزرگیو از دست مافیای خودرو نجات بدن بخاطر جیب بعضیا این مردم باید تاوانشو پس بدن ماشین سی ملیونی باید سه برابر بخریم
  • مجید ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    از این خودرو در اروپا استقبال نشد و در برنامه تخت گاز یکی از ۳ خودرو انتخاب شده بعنوان خسته آور و کم آبشن و بی روح کاندیدا شده بود تعدادی که روی دست پژو باد کرده بود آورد ایران و به قیمت گزافی برای فروش گذاشت که باز هم استقبالی ازش نشد
  • تقویت انتن موبایل ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    لعنت به این مافیا ، حالا من میگم اینو زیر ۸۵تومنم نمیگن
  • خودم ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    ایول اونا دروغ میگن راحت اینا هم. دروغ مینویسن خسته هم نمیشن واقعا چرا اینقد پر رو هستن؟؟ بابا........... خودتونید
  • mohsen ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
    اصلا پژو مخصوص اب و هوای سرد فرانسه هست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

آخرین اخبار