کد خبر: 205999
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹

برند پریمیوم فرانسوی دی‌اس در حال کار روی مدل جدید است که بازار خودروهای کراس‌اوور سایز کوچک را هدف خواهد گرفت، یعنی جایی که مینی کانتریمن و آئودی کیو۲ قرار دارند.

این خودرو که احتمالا تحت عنوان دی‌اس۳ کراس‌بک معرفی خواهد شد، تا سال ۲۰۱۹ یعنی همزمان با نسل آتی پژو‌۲۰۸ وارد بازار جهانی می‌شود. این دومدل جدید برپایه پلت‌فرم جدید گروه پژو- سیتروئن توسعه خواهند یافت که با کد CMP شناخته می‌شود.

[caption id="attachment_206025" align="aligncenter" width="700"]رقیب‌تراشی دی‌اس برای مینی کانتریمن رقیب‌تراشی دی‌اس برای مینی کانتریمن[/caption]

به گزارش اخبار خودرو به نقل از اتواکسپرس این خودرو احتمالا طولی برابر با ۴متر خواهد داشت و طراحی آن به نحوی خواهد بود که المان‌های استفاده شده در دی‌اس۳ و مدل تازه معرفی شده دی‌اس۷ کراس‌بک ترکیب خواهد شد.

درواقع این خودرو بنا نیست مسیر طی شده توسط نسل سابق دی‌اس۳ کراس‌بک را ادامه دهد و قرار است که خود را در بازار جدیدی به نام کراس‌اوورهای سایز کوچک ببیند.

اریک آپوده معاون ارشد دی‌اس با اشاره به این‌که از سال‌۲۰۱۰ دی‌اس۳ سهم ۶۶‌درصدی (دو/سوم از کل محصولات) از ۶۵۰‌هزار دستگاه تولید شده در دی‌اس را داشته است، عنوان کرد: «ما قطعا در آینده سرمایه‌گذاری بیشتری روی مشتریانی خواهیم کرد که ۵ تا ۶ سال پیش، محصول دی‌اس۳ را خریداری کرده بودند. اما فرای این موضوع، تغییر و تحولات بازار را تشخیص می‌دهیم و می‌بینیم محصولاتی مثل مینی‌کانتریمن با وجود این‌که درواقع یک هاچ‌بک سه در ارتفاع گرفته‌اند، چطور فروشی در حال افزایش شگفت‌آور دارند، این اتفاق در حال رخ دادن برای آئودی کیو۲ نیز هست. بنابراین اجازه دهید به شما بگویم که در ذهن ما چه می‌گذرد،‌ ما به‌دنبال این هستیم که پرسودترین محصولات را روانه بازار کنیم و بنابراین در کنار این‌که مشتریان دی‌اس۳ را فراموش نخواهیم کرد، قصد داریم وارد بازارهای جدیدی شویم. با این وجود همچنان به فکر مشتریانی خواهیم بود که به‌دنبال شخصی‌سازی و نسخه‌های محدود هستند، یعنی کاری که از ابتدای معرفی دی‌اس۳ برای این محصول انجام دادیم.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =