کد خبر: 206282
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

سایکاوا عنوان کرد: فضای اصلی کسب‌وکار ما، از این به‌بعد به سمت رشد پایدار و تثبیت سطح مشخصی از سودآوری است.

به گزارش اخبار خودرو ، هیروتو سایکاوا مدیرعامل جدید نیسان موتور ژاپن، حالا بعد گذشت هفت ماه از جانشینی کارلوس گون،‌ برنامه ۶ساله خود را برای آینده نیسان معرفی کرده است.

[caption id="attachment_206283" align="aligncenter" width="700"]هیروتو سایکاوا مدیرعامل جدید نیسان موتور ژاپن هیروتو سایکاوا مدیرعامل جدید نیسان موتور ژاپن[/caption]

در این برنامه مسیری آسان‌تر برای این شرکت در‌نظر گرفته‌شده که نسبت به برنامه گذشته، اهداف کمتری را شامل می‌شود و البته مسیر مشخص‌تری برای رسیدن همین اهداف به‌حساب می‌آید.

سایکاوا در مراسم معرفی این برنامه کسب‌وکاری جدید عنوان کرد: «ما نمی‌خواهیم با افزایش اهدافمان، فشار مضاعفی روی کارمندان خود بیاوریم. فضای اصلی کسب‌وکار ما، از این به‌بعد به سمت رشد پایدار و تثبیت سطح مشخصی از سودآوری است.»

برنامه سابق نیسان که در سال ۲۰۱۱ توسط کارلوس گون معرفی‌شده بود، مسیری تعیین کرده بود که فروش و سهم بازار نیسان را در بازارهای مختلف افزایش می‌داد، ازجمله در بازار ایالات‌متحده که قرار بود تا پایان مارس سال جاری سهم نیسان از بازار این کشور به ۱۰‌درصد افزایش پیدا کند.

این برنامه باعث می‌شد روی نمایندگی‌های فروش این شرکت فشار زیادی وارد شود. البته این فشار بیهوده نبود و به قول مونوز ارزشش را داشت چون با اجرایی شدن برنامه‌ای که قدرت ۸۸ نام داشت، فروش نیسان در ایالات‌متحده ۵۰درصد افزایش پیدا کرد، یعنی از ۱.۰۴میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۱ به ۱.۵۶ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۶ رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =