کد خبر: 206473
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷

تیم فوتبال روزنامه «دنیای خودرو» روز جمعه در اولین بازی تدارکاتی خود با نتیجه ۴ بر صفر مقتدرانه تیم «پاس‌فاتب»را مغلوب کرد.

به گزارش اخبار خودرو ، این بازی تدارکاتی که به میزبانی باشگاه پاس در ورزشگاه فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، محمد بابایی با ٢ گل و بهزاد پورنصری و ایمان شیرزاد هرکدام با یک‌گل موفق شدند دروازه تیم حریف را باز کنند.

کادر فنی و سرپرستان تیم روزنامه «دنیای‌خودرو» تیم فوتبال «دنیای‌خودرو» با سرمربی‌گری هادی رحمانی و سرپرستی کاوه پاشایی جمعه گذشته به مصاف تیم «پاس فاتب» که در لیگ ۳ ایران حضور دارد، رفت و اولین پیروزی خود را به‌دست آورد. علی حمیدی کمک‌اول، علی صبوری کمک‌دوم، مهدی عقابی کمک‌سوم تیم روزنامه «دنیای خودرو» هستند و همگی آنها سابقه حضور در مسابقات فوتبال حرفه‌ای را در کارنامه خود دارند. با چنین پیشینه‌ای، این سه نفر تقریبا ۷سال است که در شغل سخت و بسیار پرچالش مربیگری و سرپرستی مشغول به کار هستند.

بازیکنان منتخب «دنیای‌خودرو» به گزارش روزنامه «دنیای‌خودرو» تاکنون محسن معصومی، علی فرهنگ، رادین سیار، بهزاد پورنصری، سعید هوشیار، حسین وحیدی، امید ابراهیم‌زاده، یونس آهنگران، سعید حمیدی و آرش کریمی همچنین ایمان شیرزاد، امید قاسمی، حسین نورافکن، مهرداد زارعی، محمد بابایی، کامیار کیانی، حمید مظلوم، مهدی فرهادی، امین محدنژاد، ابراهیم راستی و امیرحسین نعمتی به‌عنوان بازیکنان نهایی تیم انتخاب شدند و پیراهن این تیم را به تن کردند.

دقایق طلایی بازی در دقیقه ۴۰ نیمه‌اول در یک حرکت تماشایی ایمان شیرزاد که از بازیکن تیم‌ملی دانشجویان نیز است، با یک پاس بی‌نقص موقعیت گل را برای محمد بابایی ایجاد کرد و بابایی با استفاده از این فرصت طلایی، اولین گل بازی را به ثمر رساند. بابایی در این بازی ستاره‌میدان بود و در دقیقه ۷۰ نیز برای دومین‌بار دروازه تیم حریف را باز کرد. گل سوم توسط بهزاد پورنصری در دقیقه ۸۰ و گل چهارم با ضربه ایمان شیرزاد در دقیقه دوم وقت اضافه در کنج دروازه تیم حریف جای گرفت. این در حالی بود که در دقایق ۲۰ و ۳۸ و۷۵ حسین نورافکن، بهزاد پورنصری و یونس آهنگران سه موقعیت بسیار خوب را از دست دادند، موقعیت‌هایی که می‌توانست نتیجه را ۷ بر صفر به سود تیم «دنیای‌خودرو» تغییر دهد.

[caption id="attachment_206474" align="aligncenter" width="700"]روزنامه «دنیای خودرو» نخستین رسانه دارای تیم فوتبال در سطح حرفه‌ای است و در هفته جاری با پیکان و عقاب تهران نیز مسابقه خواهد داد روزنامه «دنیای خودرو» نخستین رسانه دارای تیم فوتبال در سطح حرفه‌ای است و در هفته جاری با پیکان و عقاب تهران نیز مسابقه خواهد داد[/caption]

سوت آغاز کار تیم تیم «پاس فاتب» صعود‌کننده از مرحله اول لیگ ۳ محسوب می‌شود و در مرحله دوم لیگ ایران حضور دارد، دقیقا لیگی که تیم «دنیای خودرو» در آن فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. در بازی روز جمعه تیم «پاس فاتب» دو موقعیت گل را با عکس العمل‌های به‌موقع دروازه‌بان و مدافعان «دنیای‌خودرو» از دست داد. به گفته هادی رحمانی، سرمربی تیم «دنیای‌خودرو» این موقعیت‌ها به‌دلیل عدم هماهنگی کامل بین نفرات بود که هنوز به‌هماهنگی لازم برای بازی در کنار یکدیگر نرسیده اند.

اخلاق‌مداری بازیکنان «دنیای‌خودرو» سیدمحمدرضا هاشمی، عباس کندل و محمد رضایی داوری این رویداد را برعهده داشتند. در این بازی امیر ابراهیم‌زاده تنها مصدوم «دنیای‌خودرو» بود اما هیچ کدام از بازیکنان تیم «دنیای خودرو» کارت نگرفتند. در مقابل بازیکنان تیم «پاس فاتب» در حمله‌های پی‌در‌پی که گاه همراه با خشونت بود، سه کارت زرد دریافت کردند.

تعویض برای نمایش توانمندی‌ها تقریبا در نیمه‌دوم تمام نفرات تیم «دنیای خودرو» تعویض شدند. رحمانی در این باره توضیح داد: «به دلیل این که بازی تدارکاتی بود و باید نفرات را محک می‌زدیم تا به ترکیب نهایی برسیم، در نیمه‌دوم اکثر بازیکنان را تعویض کردیم تا بازیکنان از شانس نشان دادن توانایی‌های خود برخوردار شوند.»

بازی ادامه دارد وی درخصوص برنامه‌های آینده تیم فوتبال روزنامه «دنیای‌خودرو» گفت: «تمرینات تیم از تاریخ ۱۶/۰۸/۹۶ آغاز شده و ما در هفته پیش رو تمرینات را ادامه خواهیم داد تا بتوانیم نفرات برتر میدان را جذب کنیم، البته در اواسط هفته جاری نیز مجددا یک بازی تدارکاتی خواهیم داشت تا آمادگی تیم بیش‌از پیش افزایش یابد.»

[gallery columns="2" link="file" ids="206478,206475,206476,206477"]

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =