کد خبر: 206791
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶

عظیم خودرو در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران از سه خودرو ایکس یو وی ۵٠٠ ،کی یو وی ١٠٠ و پیکاپ اسکورپیو ماهیندرا رونمایی کرد.

نگاه هندی ها به بازار خودروی ایران ایران و هند دو کشور با پیشینه تاریخی وسیع، در طی ۲۰۰۰ سال گذشته تعاملات بسیاری را از طریق تجارت و فرهنگ با یکدیگر داشته اند. در حالیکه همکاری های اقتصادی بین دو کشور طی ۲ دهه گذشته همواره رو به رشد بوده، حجم معاملات تجاری بین دو کشور از مرز ۹ میلیارد یورو در سال ۲۰۱۶ عبور کرده است.

همچنین این انتظار می رود تا با بازگشایی بندر چابهار فرصت های سرمایه گذاری دو کشور روز به روز افزایش یابد. از آنجایی که اقتصاد های ایران و هند به طور وسیعی مکمل یکدیگر می باشند، همچنان فرصت های بسیار و بالقوه ای جهت همکاری های بین دو کشوروجود دارد. از این رو شرکت ماهیندرا تصمیم دارد تا با نگرشی مثبت به بازار ایران ورود پیدا نماید.

[caption id="attachment_206792" align="aligncenter" width="700"]ماهیندرا ماهیندرا[/caption]

گروه ماهیندرا: شرکت ماهیندرا شرکتی است با حضور در بیش از ۱۰۰ کشور و با دارا بودن بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ پرسنل در سراسر جهان. ما در ۲۰ زمینه صنعتی مکمل اقتصاد های مدرن موفق به کسب درآمدی بالغ بر ۱۹ بیلیون دلار شده ایم به طوریکه ۵۰% در آمد ذکر شده حاصل از فعالیت های ما در خارج از خاک هند می باشد.

با وجود اهدافی جهانی و رو به صعود، سهام شرکت های نامداری نظیر شرکت مهندسی طراحی پینین فارینای ایتالیا، شرکت کره ای سانگ یانگ موتور، شرکت تولیدی ماشین الات کشاورزی میتسوبیشی آگریکالچرو شرکت تجهیزات کشاورزی هیسارلار و ارکانت ترکیه توسط گروه ماهیندرا خریداری شده است.

مجموعه های توسعه و تحقیقاتی شرکت ماهیندرا متشکل از ۳۰۰۰ مهندس در اقسی نقاط جهان از جمله شهرهای چنایی هند، دیترویت آمریکا و تورین ایتالیا می باشند.

ما بالاترین رتبه فروش محصولات تراکتور دردنیا را با حضور در بازارهای بزرگ جهانی از جمله ژاپن، ترکیه، چین و آمریکا و در زمینه خودرو سازی با داشتن ۳۰ درصد از سهم بازار خودروهای اس یو وی هند و ۶۵ درصد خودروهای تجاری سبک شامل وانت رتبه های اول بازار را کسب نموده ایم. آمار فروش سالیانه خودرو سازی ماهیندرا در هند حدود ۵۰۰۰۰۰ دستگاه خودرو اعم از سواری و سنگین (تا ۴۰ تن) می باشد.

در بازار های صادراتی خودرو، شرکت ماهیندرا سالانه ۴۰۰۰۰ دستگاه در بازارهایی نظیر آفریقای جنوبی، جنوب آسیا، تونس، استرالیا، نیوزیلند، ایتالیا، آمریکای لاتین شامل شیلی و پرو، فیلیپین و تایوان صادر می نماید.

گروه ماهیندرا همچنین به عنوان تنها شرکت فعال در زمینه تولید انواع خودروهای برقی شامل سواری وتجاری سبک در هند شناخته می شود. ما همچنین درمسابقه های فرمول ۱ با خودرو های خود شرکت می کنیم.

[caption id="attachment_206793" align="aligncenter" width="700"]ماهیندرا ماهیندرا[/caption]

برنامه ماهیندرا در ایران: بازار ایران برای ما بازار استراتژیکی می باشد. از آنجایی که این بازار به دنبال خودروهایی با دوام و مقرون به صرفه است این فرصتی مناسب برای ماست تا محصولات با کیفیت خود را معرفی کنیم.

ما در این فرصت اخرین نسخه از محصولات خود شامل XUV500 بنزینی با گیر بکس اتوماتیک و برترین تکنولوژی ها و امکانات رفاهی و مشخصات فنی متناسب با هر نوع از جاده ها، KUV100 بنزینی با طراحی کم نظیر و جسورانه یک Compact SUV و نسل جدید وانت های دیزلی توربو شارژ با گیربکس دستی ۶ دنده ای و قابلیت بکسل ۲٫۵ تنی را رونمایی می کنیم.

ما مفتخریم که با شرکت توسعه صنایع تولیدی عظیم خودرو در ایران همکاری بلند مدت خود را آغاز نموده ایم. صنعتی با تولید بیش از یک میلیون خودرو در سال بدون شک یک حرکت استراتژیک برای ماهیندرا بوده تا محصولات جهانی خود را به بازار ایران عرضه نماید.

در طی ماه های گذشته و پس از بررسی های ما در بازار ایران محصولاتی را عرضه خواهیم نمود که مطابق با استاندارد ها و مقررات این کشور تهیه گردیده اند. ما همچنین نسبت به نقطه نظرات و پیشنهادات مردم عزیز ایران در خصوص محصولاتمان ابراز علاقه می نماییم. فروش محصولات فوق الذکر از ژوییه ۲۰۱۸ به بعد آغاز خواهد شد و ما همواره با شرکت عظیم خودرو در تلاش جهت آغاز تولید این محصولات با عمق ساخت داخل بالا در ایران می باشیم.

شرکت ماهیندرا خود را موظف به ارایه خدمات پس از فروش و آموزشهای لازم مطابق با استاندارد های بین المللی می داند. لازم به ذکر است که مهندسین ما همواره در کنار تیم عظیم خودرو در جهت ارتقا زیرساخت های لازم، تجهیزات، آموزش، قطعات یدکی و ... همکاری و نظارت خواهند نمود. این همکاری ها از طریق آموزش پرسنل فروش و مجهز نمودن مراکز به امکانات مورد نیازجهت رضایتمندی مشتریان ایرانی ما خواهد بود.

انچه گفته شد مختصری از اهداف ورود ما به بازار ایران با معرفی خودرو هایی با کیفیت بود. هم اکنون از شما دعوت می کنم تا از این محصولات بازدید به عمل آورید...

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد قهرماني ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    شرکت ماهیندرا شرکت معتبر و شناخته شده در سطح جهان است ،حال اینکه این شرکت معتبر و شرکت عظیم خودرو که در ارایه تعهدات خود در کشور فاقد تعهدات لازم بوده وارد مشارکت شده جای سوال دارد ،شرکت عظیم خودرو همواره با بد قولی وضعف در ارایه تعهدات به موقع و ضعف در مدیریت وهمچنین استفاده از نمایندگی های نا معتبر که همواره با ارایه اطلاعات غلط و مبالغه أمیز و انحراف أفکار مراجعین مبنی بر تحویل خودرو راس مدت ١٨٠روزه و در اخر وقتی مشتری بشدت تحت بدترین رفتار قرار میگیرد مسولین شرکت بدون توجه به اهمیت موضوع با بی تفاوتی اعلام مینمایند که بروید و انصراف دهید و این در حالی هست که از پول مشتری در این مدت نهایت استفاده بعمل اورده و با استفاده از مکر و حیله حقوقی و درج قراردادهایی که عمدتا توسط شرکت و به نفع شرکت تنظیم شده موجبات نا رضایتی و سلب اعتماد مشتریان شده که قابل تامل میباشد اینک هم به بهانه بسته بودن ثبت سفارش از تحویل خودرو بعد از یازده ماه خودداری مینماید که موجبات نا رضایتی مردم شده است
    • javid ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
      با سلام ، من هم موافق نظرات این دوستمان هستم البته کلاه برداری دراین زمینه ها محدود به عظیم خودرو نمی شه خیلی از وارد کنندگان بنام که برند های معتبر کره ایی وفرانسوی وارد میکنند نیز در همین رسته قرار میگیرند البته به نظر میرسه اگر حمایت های لایه های مخفی دولتی وشبه دولتی از این به اصطلاح بازرگانان صورت نگیرد ویا حداقل درمنافع با آنان شریک نباشد ، نمی توانند با وقاحت ودر کمال پر رویی جواب سر بالا به مشتری داده وبا سرمایه مردم بازی کنند. خیلی از این به اصطلاح بازرگانان و واردکنندگان خودرو ، خودروهای وارداتی را با ضمانت نامه ها وارد کشور میکنند بدون پرداخت وجهی حتی درزمان پیدا شدن خودرو در گمرکات وبا پول دریافتی از پیش خرید خودرو توسط مردم مبالغ کلانی را دربانک ها با سود توافقی سپرده گذاری میکنند که به جرات می توان گفت واردات هر خودرو برای آنان بیش از ۵۰% سود دارد وهمه اینها ماحصل رانت وبسته بودن فضای اقتصادی سالم درکشور است نمونه بارز آن همین بازی با سایت ثبت سفارش است که همه دیدیم چه بلایی برسر بازار نسبتا آرام خودرو های وارداتی آورده حیف شد اگر آن کمپین نخریدن خودرو ادامه پیدا میکرد و مردم وسوسه وام ۲۵ میلیونی نمی شدند الان شاید وضعیت به گونه دیگری رقم می خورد
  • عليرضا ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    من از عظیم خودرو ماشین خریدم با دروغ و فریب به من یه سوناتا با قیمت قطعی فروختن بعدا فهمیدم اونا تو قراردادهاشون بندی دارن که به راحتی میزنن زیر همه چیز و قیمت ماشینو اگه تحویل بدن که وقتی به شرکت مراجعه کردم فهمیدم نمیدن و اگر هم بدن چند ملیون بالاتر از قیمت روز میدن و وقتی اسرار کردم که فروشنده شما با مدرکی که داشتم وفیلم از توضیحاتش گرفته بودم به من گفته قیمت خودرو قطعی هست با وقاهت تمام اصلا ما کلاهبرداریم برو شکایت کن اینا فقط کارشون کلاه برداریه پیشنهاد میکنم هوکی میخواد از اینا ماشین بخره اول بره دفتر مرکزیشون تو قسمت مالی بعد عمرا اگه ماشین بخره آدماییو میبینه که واسه پس گرفتن اصل پولشون بصورت قسطی نو اونم یه جا دارم التماس میکنن
    • محمد قهرماني ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
      ممنون میشوم شخص اقای عظیمی در رابطه با شرکت عظیم خودرو ،پاسخگو گو باشند و جواب انتقادات بجا را شخصا ارایه نمایند و علت عدم عملکرد شفاف و ایجاد جو نا مطلوب اعلام نمایند ،چرا بعد از ١١ماه از ثبت نام شرکت نمیتواند خودرو را تحویل نماید ،تمامی اطلاعات اینجانب وشماره همراه محفوظ میباشد
  • مراد حسین همت زاده ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
    سلام غظیم هیچ تعهدی درقبال قرارداش نداره شرکت هندی در اشتباه
  • مراد حسین همت زاده ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
    عظیم خودرو ۱۰ماه ما را سرگردان کرده بعد با مال بی زبان مردم داره تجارت میکنه خدا ازتون نگذره با این همه بی تعهدی و بد اخلاقی
  • مراد حسین همت زاده ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
    عظیم خودرو گند کاریهای خودش را بر علیه مردم بی پناه و هموطنش را ماست مالی کنه بعد قصد گندکاری در هند را استارت بزنه واقعآ پر رویی هم حدی داره
    • محمد قهرماني ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
      متاسفانه معلوم نیست پشت این شرکت معلوم الحال چه کسانی قرار دارند که با وقاحت تمام اقدامات لازم در رابطه با فریب مردم انجام میدهد علی ایحال جناب اقای عظیمی میتواند با ورود خود و رفع ابهام های بوجود امده تمهیدات لازم را جهت شفاف سازی اذهان عمومی و متقاضیان ناراضی بعمل اورند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =