کد خبر: 206835
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

« لوح اهتمام به دو ستاره کیفیت » در حوزه تولیدتایر به دو کارخانه یزدتایر و آرتاویل تایر رسید.

به گزارش اخبار خودرو ، دو مجموعه یزدتایر و آرتاویل‌تایر به‌عنوان تولیدکننده باکیفیت‌ترین تایرهای تولید داخل لقب گرفتند و با توجه به ارزش‌یابی‌های انجام‌شده از کارخانه‌ها و پیشرفت تکنولوژی در جهت رادیالیزه کردن تولیدات تایر در این دو مجموعه، «لوح اهتمام به دو ستاره کیفیت» در اختیار دو مجموعه تایرسازی از گروه صنعتی رازی قرار گرفت.

پیروز نوایی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل گروه صنعتی رازی با اعلام رقابت‌پذیری محصولات این دو گروه تولیدی با محصولات وارداتی به کشور گفت: محصولات یزد‌تایر به‌عنوان اولین تولیدکننده تایرهای سری V در کشور شناخته می‌شود، تحمل فشار ناشی از سرعت های تا ۲۴۰کیلومتر درساعت را دارند و به‌دلیل کیفیت بالای تولید امکان رقابت با محصولات با کیفیت وارداتی را نیز خواهند داشت.

وی همچنین از تولید اولین محصولات وانتی و مینی‌بوسی رادیال در مجتمع صنعتی آرتاویل‌تایر در سال‌های آینده خبر داد و گفت: تولید محصولات TBR با هدف خودکفایی کشور در زمینه تایرهای وانتی، مینی‌بوسی، اتوبوسی و کامیونی یکی از دلایل کسب «لوح اهتمام به دو ستاره کیفیت» توسط آرتاویل‌تایر بوده است.

ضمن اینکه کارخانه‌های تایرسازی زیرمجموعه گروه صنعتی رازی اعم‌از یزدتایر، گلدستون و آرتاویل‌تایر توانایی تامین و تولید نیازهای خودروسازان کشور را دارند و تمام خودروسازان می‌توانند نیاز تایر خود را در تمام سایزها از طریق مجموعه‌های تولیدی این گروه صنعتی تامین کنند.

یزد تایر و آرتاویل‌تایر در حالی موفق به کسب «لوح اهتمام به دو ستاره کیفیت» شدند که بر اساس معیارهای مورد سنجش از کیفیت بالای تولید، خدمات و گارانتی مناسب در بین محصولات تولید داخل برخوردارند.

به‌گفته نوایی آرتاویل‌تایر در راستای مشتری‌مداری گارانتی محصولات خود را به ۴۰ماه افزایش داده است. با وجود تایید تولیدات داخلی به‌عنوان محصولات باکیفیت اما همچنان بخشی از نیاز بازار به‌وسیله تایرهای وارداتی تامین می‌شود.

نیاز بازار و دلیلی که منجر به این اتفاق شده، شاید برخی مصرف‌کنندگان داخلی باشند که بدون آگاهی از کیفیت بالای تولیدات داخلی دست‌به انتخاب نمونه‌های خارجی می‌زنند و در صورت اطلاع از کیفیت بالا و نحوه تولید تایرهای داخلی، نمونه ایرانی را در اولویت انتخاب خود قرار خواهند داد تا با خریدکالای ایرانی گامی رو به جلو در جهت حمایت از تولیدات داخلی بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =