کد خبر: 207353
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳

گروه خودروسازی ایران‌ خودرو در نظر دارد برای اولین‌بار فروش اقساطی پژو ۳۰۱ اتوماتیک را ویژه هفته وحدت آغاز نماید.

به گزارش اخبار خودرو ،به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات شرکت ایران خودرو می رساند، شرایط فروش قسطی خودروی پژو ۳۰۱ اتوماتیک مدل ۲۰۱۶ از روز سه شنبه مورخ ۹۶/۰۹/۱۴ تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جداول پیوست و با شرایط ذیل ارائه می گردد: نکات و قوائد مھم : - شرکت ایران خودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت، نسبت به قطع ثبت نام اقدام کند. - انتخاب تعداد و تاریخ چک ھا و مدت بازپرداخت با نظر مشتری انجام می شود و محاسبات نحوه پرداخت، بطور مکانیزه توسط سیستم صورت می گیرد. - با انتخاب مدت بازپرداخت کمتر، نرخ سود نیز متناسب با آن کاھش خواھد یافت. - ثبت نام صرفا از طریق سیستم سیتریکس انجام می شود و فعال سازی قرارداد (واریز نقدی پیش پرداخت) نیز از طریق وب سایت فروش اینترنتی صورت می گیرد. - چک ھا می بایست در وجه شرکت مشترک ایران خودرو اتومبیل پژو صادر شود. - خودرو در رھن شرکت ایران خودرو می باشد. - پس از ثبت نام، به ھیچ وجه امکان تغییر رنگ از قرارداد میسر نخواھد بود. - تحویل خودرو در نمایندگی ھای منتخب ایکاپ می باشد. زمان فعال سازی این بخشنامه: ساعت ۹ صبح روز سه شنبه مورخ ۹۶/۰۹/۱۴

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
    همون ال۹۰ اتومات خودمونه دیگه قیافش فرق داره .اولش با ۶۰تا۷۰ قرار شد بیاد یهو شد ۹۵میلیون !!!جان مادرتون نخرید .این لگن بدون اپشن یه سانروف هم نداره .تو دبی ۴۵ میلیون هست ???
    • رضا ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
      توی ترکیه من این ماشینو سوار شدم واقعا عالی بود و هیچ جوره نباید با ال ۹۰ و رنو سیمبل و... مقایسه بشه. گرون بودن این ماشین بی دلیل نیست. هر چند که توی ایران مردم میان و همین ماشینو با جک و جیلی و دانگ فنگ و گک گونو و... از این جور چرت و پرتا مقایسه می کنند.
  • احمد ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
    یکی این فرقون مونتاژ کن را از خواب بیدار کنه الان از دوماهپیش در تمام دنیا مدل ۲۰۱۸ فروش میره . این شرکت عریض و طویل باعث آبروی مملکت داره مدل ۲۰۱۶را تازه پیش فروش می کنه انهم به دو برابر قیمت جهانیش!!!! سازمان حمایت شورای رقابت چرا روزه سکوت گرفتید؟! فلسف وجود شما دو سازمان چیست؟! به عنوان شهروندی از این مملکت بخدا راضی نیستم عوامل این دو سازمان از بیت المال حقوق بگیرند و هیچ کارایی نداشته باشند.
  • علی ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
    ۲۰۱۶ فیس لیفت قدیمی؟؟؟/
  • صدرا ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
    واقعا جای تاسف دارد ماشینی که قراربودزیر۶۰تومان باشه چون ایران خودرو حس کرداستقبال میشه قیمتش روبالابردبانخریدنش مطمئن باشید قیمتش پایین میاد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =