کد خبر: 207507
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۷

با توجه به بسته بودن سایت ثبت‌سفارش خودرو و توقف واردات، شرکت جهان نوین آریا نیز شرایط فروش اقساطی و نقدی محصولات خود را از روی سایت حذف نموده است.

به گزارش اخبار خودرو ، همچنان ورود خودروها به کشور با توجه به بسته بودن سایت ثبت‌سفارش متوقف بوده و در پی آن شرکت‌های فروش خودروهای وارداتی در حال قطع شرایط فروش قطعی یا اقساطی خود هستند.

[caption id="attachment_207508" align="aligncenter" width="700"]ایکس‌تریل ایکس‌تریل[/caption]

در این میان برخی افراد که اقدام به پیش‌خرید خودرو از این شرکت‌ها کرده‌اند، با بلا‌تکلیفی درخصوص زمان و قیمت نهایی تحویل، همچنان بی‌صبرانه در انتظار دریافت خودروهای خود هستند و این موضوع اکثر شرکت‌های فروش خودروهای وارداتی را با تاخیر در تحویل خودروها مواجه کرده است.

درشرایط فروش بلند‌مدت اعلام‌شده توسط شرکت‌ها، سود مشارکت درنظر گرفته‌شده برای قراردادهای ۶۰روزه، ۱۸درصد و برای قراردادهای ۱۲۰‌روزه نیز همین میزان تعیین شده است که در صورت انصراف مشتریان سود ۱۵درصد به آنها تعلق خواهد گرفت.

در این میان شرکت نیسان نیز شرایط فروش ایکس‌تریل اقساطی خود را حذف کرده است، در حالی که فروش خودروی نیسان جوک را نیز حدود یک‌ماه پیش متوقف کرده بود. پیش از این تحویل خودروی ایکس‌تریل ۳۰ و ۵ روزه بوده و قیمت نیز ۲۵۸ میلیون تومان بوده است اما مشخص است با آغاز و از سر گیری شرایط فروش اقساطی قیمت ها افزایش خواهند داشت.

البته احتمال افزایش قیمت با توجه به شرایط موجود برای کلیه شرکت‌ها و خودروها در آینده نزدیک وجود دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =