در‌حال‌حاضر از قطعاتی استفاده می‌کنیم که تامین‌کننده آنها هیوندای است اما حالا در موضوعات دیگری به توافق رسیده‌ایم که آینده هر دو کمپانی را تامین خواهد کرد

به گزارش اخبار خودرو ، سرجیو مارکیونه، مدیرعامل گروه خودروسازی فیات-کرایسلر به همکاری‌های چندجانبه برای کاهش هزینه‌های توسعه محصول و تکنولوژی اعتقاد دارد. اما به‌تازگی این علاقه در همکاری باکره‌ای‌ها نمود پیدا کرده و طی قراردادی این گروه خودروسازی در توسعه نسل جدید گیربکس‌ها به دو برند کره‌ای هیوندای و کیا کمک خواهد کرد.

اما نکته جالب سخنرانی مارکیونه در مراسم امضای قرارداد این بود:‌ « در‌حال‌حاضر از قطعاتی استفاده می‌کنیم که تامین‌کننده آنها هیوندای است اما حالا در موضوعات دیگری به توافق رسیده‌ایم که آینده هر دو کمپانی را تامین خواهد کرد.

یعنی توسعه مجموعه انتقال قدرت (شامل گیربکس، دیفرانسیل و...) به همراه همکاری در فناوری پیل‌سوختی یا هیدروژن» مارکیونه در گفت‌وگوی خود با رویترز پس‌ از این مراسم عنوان کرد: «در‌حال‌حاضر دو طرف علاقه‌ای به بیان جزئیات قرارداد ندارند». اما آنچه مشخص است تا امروز فیات-کرایسلر درست برعکس هیوندای هیچ فعالیتی در بحث تکنولوژی پیل سوختی انجام نداده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =