کد خبر: 207583
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با طرح این پرسش که چه‌کسانی سود ۲۰۰درصدی واردات خودرو را به دست آورده‌اند، گفت: مگر چه اتفاقاتی در بازار افتاده که با افزایش واردات شاهد رشد قیمت‌ها هستیم؟!

به گزارش اخبار خودرو به نقل از تسنیم،سعید مؤتمنی با اشاره به اینکه آمارها نشان می‌دهد میزان واردات خودرو امسال نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است، اظهار داشت: اما سؤال اینجاست؛ این میزان خودرو الآن در کدام انبارها قرار دارد؟ امروز بازار با رشد قیمت انواع خودروهای وارداتی روبه‌روست، این درحالیست که با افزایش واردات باید عرضه در بازار افزایش پیدا می‌کرد و کاهش قیمت‌ها به‌وجود می‌آمد. وی با طرح این پرسش که "چه‌کسانی سود ۲۰۰درصدی واردات خودرو را به‌دست آورده‌اند؟"، افزود: متأسفانه بعد از بسته شدن سایت ثبت سفارش، شرکت‌ها به‌دلایل مختلفی اقدام به افزایش قیمت محصولات خود کردند اما سؤال اینجاست؛ مگر چه اتفاقاتی در بازار افتاده که با افزایش واردات شاهد رشد قیمت‌ها هستیم؟! رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تصریح کرد: در حال حاضر قیمت سورنتو از ۲۳۵ میلیون به ۳۴۰ میلیون تومان رسیده است که برای فعالان بازار هم این سؤال مطرح است که؛ دلایل این افزایش قیمت چیست؟! مؤتمنی با بیان اینکه شرکت‌ها در این آشفته‌بازار سود قابل توجهی را از بازار خودروهای وارداتی به دست آورده‌اند، گفت: متأسفانه هیچ نظارتی بر بازار انجام نمی‌شود و متخلفین به‌راحتی به فعالیت می‌پردازند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
    ماشاالله به مسولین وزارت صنای.!. واقعا باید ببینیم کشورهای دیگه نمی خوان از توانمدیهای مدیران عرصه خودرویی ما برخوردار بشن. فرض کنید اگه این مسولین در ژاپن یا آلمان بودند ببینید بنز و تویوتا و بی ام و و مزدا و .... چه رشدی پیدا می کردند و می توانستند به چه جایگاههایی برسند!!!!!!!!!!
  • مهران ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
    سود ۲۰۰درصدی بازار خودرو به جیب چه‌کسانی رفت؟......ایا واقعا نمیدونید سبب این اشفته بازاری از کجا اب میخوره....یا از بیان حقیقت میترسید؟؟/
  • محمد ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
    همون بهتر که نظارتی نمیشه وگرنه بدتر از این میشد،هرجا نظارت شد بدتر شد
  • ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    جای سوال دارد که شما چرا سوال میکنید.فکر میکنید قدرت دست کیست ؟مافیا یعنی چی وکی؟بیابید صادقانه بجای سوال همان اول جواب بده و افشا کن.واگر وجود حرف زدن نداری واز کسانی میترسی پس آبروی خودت رو بیشتر نبر.چون مامردم میفهمیم.واین شما ها هستید که خودتان زرنگ و باخرد فرض کردید وقتی فقط حرافی آقایان بگوش برسد وهیچ کس قانون رااجرا نکند و رانت بازی باشد وپول مردم با مجوز از جیب آنها سرقت شود پس ما سکوت اختیار میکنیم .چون جواب .......

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =