کد خبر: 207659
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵

جالب این‌جاست که با ورود اوروس به ناوگان پلیس دوبی، این خودرو قوی‌ترین شاسی‌بلند آن‌ها نخواهد بود، چراکه از چهار سال قبل بارابوس بی ۶۳ اس-۷۰۰ وایداستاری را دراختیار داشتند

به گزارش اخبار خودرو ، درحال‌حاضر ناوگان پلیس راهنمایی و رانندگی دوبی شامل خودروهای عجیب‌وغریبی می‌شود که حتی در بعضی موارد تنها چند نسخه محدود از آن‌ها تولید و فروخته شده است.

البته این جزو سیاست‌های گردشگری دوبی است و هدف از این اقدام نمایش توانایی‌های پلیس این دولتشهر ثروتمند است. این خودروها از پورشه گرفته تا آستون‌مارتین، مدل‌های مختلف لامبورگینی و حتی بوگاتی را شامل می‌شوند.

[caption id="attachment_207660" align="alignleft" width="305"]لامبورگینی اوروس لامبورگینی اوروس[/caption]

اما با معرفی محصول جدید کمپانی اصالتا ایتالیایی لامبورگینی و ارائه قابلیت‌های یک سوپراسپرت در کنار قابلیت‌های آفرود، می‌توان حدس زد که حتی قبل از معرفی رسمی این محصول، مسئولان پلیس دوبی به‌دنبال دراختیار گرفتن این خودرو بوده‌اند.

جالب این‌جاست که با ورود اوروس به ناوگان پلیس دوبی، این خودرو قوی‌ترین شاسی‌بلند آن‌ها نخواهد بود، چراکه از چهار سال قبل بارابوس بی ۶۳ اس-۷۰۰ وایداستاری را دراختیار داشتند که درواقع مرسدس‌بنز جی کلاسی است که از توان ۶۹۰اسب‌بخاری برخوردار شده است.

این درحالی است که اوروس با پیشرانه ۸‌سیلندر خورجینی تویین توربوی خود می‌تواند ۶۴۱اسب‌بخار تولید کند. اما بااین‌وجود اوروس به‌خاطر ظاهر آیرودینامیک و استفاده از آلیاژهای سبک در شاسی‌خود می‌تواند نسبت به بارابوس ۱.۳ثانیه سریع‌تر به‌سرعت ۱۰۰کیلومتربرساعت برسد و همین مورد می‌تواند عامل اصلی جذب این خودرو در پلیس دوبی باشد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسحق ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    دقیقا مث پلیس ما

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =