کد خبر: 207702
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵

عنوان باکیفیت‌ترین واحد تولیدی در صنعت تایر برای پنجمین سال به صنایع لاستیک یزد رسید.

به گزارش اخبار خودرو ، یازدهمین همایش تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور عصر دیروز با حضور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد و یزدتایر به‌عنوان تنها واحد تولیدی در زمینه تایر توانست برای پنجمین سال متوالی عنوان باکیفیت‌ترین واحد تولیدکننده تایر در کشور را به‌خود اختصاص دهد.

[caption id="attachment_207703" align="aligncenter" width="320"]یزد‌تایر یزد‌تایر[/caption]

پیروز نوایی، مدیر روابط عمومی گروه صنعتی رازی در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» دلیل اصلی انتخاب صنایع لاستیک یزد به‌عنوان واحد نمونه کیفیت در سال ۹۶ را توسعه سایزهای متنوع براساس رده‌بندی تایرها در سری‌های مختلف به‌ویژه در سری V اعلام کرد و گفت: در بین شرکت‌های تایرسازی فعال درکشور یزدتایر، عنوان باکیفیت ترین واحد تولیدی را کسب و به عنوان مجموعه ای پیشرو در عرصه تولید تایر در ایران موفق به کسب عنوان برتر کیفیت در این صنعت شد.

نوایی با تاکید بر اینکه اولین سری از تایرهای سری V در ایران توسط یزد تایر تولید و روانه بازار OE و بازار مصرفی شده است، گفت: تولید تایرهای سری V با کیفیت واستانداردهای وردشتاین هلند باعث شده است خودروسازان استفاده از تایرهای سری V یزد را به عنوان گزینه اول خود انتخاب کنند. با وجود کیفیت بالای این تایرها، دیگر نیازی به واردات این محصول در سایزهای تولید شده برای تامین نیاز خودروسازان وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی گروه صنعتی رازی دریافت نشان کیفیت توسط یزد تایر را زمینه ساز حضور پر رنگ تر این برند ایرانی در بازارهای جهانی و منطقه ای دانست و گفت:صنایع لاستیک یزد در بلند مدت برای حضور دربازارهای جهانی برنامه ریزی کرده و گام های مثبتی را برای تامین نظر خریداران بین المللی برداشته است.

در این مراسم که با حضور برترین فعالان صنعتی کشور در سالن اجلاس سران برگزار شد، دکتراسکندر ستوده، مدیرعامل صنایع لاستیک یزد به‌عنوان تلاشگر برتر در حوزه صنعت تایر معرفی شد و عنوان باکیفیت‌ترین تایرهای تولید داخل نیز به یزد‌تایر رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =