کد خبر: 207705
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸

در هر صورت آغاز به‌کار فولکس در ایران را هر‌چند بدون آغاز فروش باید به فال نیک گرفت. این اتفاق آرزوی بسیاری از خودرو‌دوستان ایرانی و همچنین طرفداران برند‌های آلمانی بوده است

به گزارش اخبار خودرو ، دو روز پیش ماموت‌خودرو، شوروم فولکس‌واگن را در تهران راه‌اندازی کرد. بعد از رونمایی از دو مدل پاسات و تیگوان در نمایشگاه خودرو تهران طی ماه گذشته‌، یکشنبه هفته جاری شو‌روم مرکزی فولکس‌واگن در ایران کار خود را آغاز کرد.

این در حالی است که شو‌روم‌های دیگر نمایندگی‌های ماموت خودرو از چند روز پیش کار خود را آغاز کرده بودند. البته فعلا به‌دلیل بسته بودن ثبت‌سفارش‌ها امکان خرید خودروهای فولکس وجود ندارد و شما فعلا می‌توانید تنها با مراجعه به شو‌روم‌های فولکس، مدل‌های پاسات و شاسی‌بلند تیگوان را از نزدیک مشاهده و بررسی کنید و با مشخصات و ویژگی‌های آنها آشنا شوید‌.اما اگر قصد خرید خودروهای فولکس را دارید، باید تا باز شدن ثبت‌سفارش‌ها و مشخص شدن قیمت‌ها صبر کنید.

در هر صورت آغاز به‌کار فولکس در ایران را هر‌چند بدون آغاز فروش باید به فال نیک گرفت. این اتفاق آرزوی بسیاری از خودرو‌دوستان ایرانی و همچنین طرفداران برند‌های آلمانی بوده است؛ آرزویی که بعد از حدود ٢٣ سال در حال برآوردن شدن است، یعنی از اوایل دهه ۷۰شمسی که خودروسازی سینا، فولکس گلف نسل ٢ را در آخرین سال تولیدش به بازار ایران عرضه کرد‌. حضوری که در سال‌های بعد کمرنگ شد و بعد از ممنوع شدن واردات در سال ١٣٧۴ تا به‌امروز قطع بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =