کد خبر: 207794
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴

اگر به‌دنبال خرید خودروهای مدل ٢٠١۶ صفر کیلومتر هستید، بهتر است تا زمان ورود مدل‌های ٢٠١٨ صبر کنید.

به گزارش اخبار خودرو ، با نزدیک شدن به آخرین روزهای سال میلادی جاری، به‌زودی شماره‌گذاری خودروهای سال ٢٠١۶ نو، ممنوع خواهد شد و این خودروها با وجود این که تابه‌حال پلاک نشده‌اند، فرصتی برای دریافت پلاک نخواهند داشت. از طرفی به‌دلیل بسته بودن ثبت سفارش‌ها در شش‌ماه گذشته، هنوز خودروهای ٢٠١٨ به بازار عرضه نشده‌اند.

این در حالی است که اگر خودروهای ٢٠١٨ به بازار عرضه شوند، مدل‌های ٢٠١۶ دو سال افت قیمت را تجربه خواهند کرد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که تعداد زیادی از خودروهای دپو‌شده در گمرکات کشور، مدل ٢٠١٨ هستند و با ورود آنها به بازار، شاهد افت بیشتر خودروهای مدل ٢٠١۶ صفر کیلومتر خواهیم بود.

در نتیجه اگر به‌دنبال خرید خودروهای مدل ٢٠١۶ صفر کیلومتر هستید، بهتر است تا زمان ورود مدل‌های ٢٠١٨ صبر کنید. هر چند اگر تعرفه‌ها افزایش زیادی پیدا کند، این تفسیر چندان دقیق نخواهد بود و شاهد افزایش قیمت خودروهای ٢٠١۶ نیز خواهیم بود.

اما در همان شرایط هم خرید خودروهای ٢٠١٧ صفر در شرایط فعلی منطقی‌تر خواهد بود. در نهایت باید گفت که تغییر قیمت‌ها تاثیرگذار خواهد بود و اگر قصد خرید دارید، بهتر است به شایعات گوش نکنید و به‌طور عادی برای خرید اقدام کنید‌.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
    منظور چی بود بخریم یا نخریم؟ ?
  • فرهاد ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
    با افزایش تعرفه و عدم شرایط رقابت و انحصاری بودن خودروهای داخلی نه تنها پیشترفتی در حوزه اقتصادی نخواهیم دید بلکه ...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =