کد خبر: 207822
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۶

کمپانی مدیاکام بیشتر به‌خاطر شبکه تلویزیون کابلی خود معروف است، اما در کمپین‌های تبلیغاتی موفقی نیز شرکت داشته است.

به گزارش اخبار خودرو ، اتونیوز روز گذشته به نقل از منابع داخلی کمپانی تکنولوژی‌محور اوبر اعلام کرد این شرکت قصد دارد با خرید کمپانی مدیا کام ، خود را در عرصه رقابت‌های رسانه‌ای، جلو بیندازد.

تا چند وقت پیش اوبر برای فعالیت‌های تبلیغاتی‌‌اش در بیشتر بازارهای فعال خود مانند آمریکای شمالی، از مجموعه کمپانی‌های گروه اینترپابلیک یا به‌اختصار «IPG» استفاده می‌کرد. اما در ماه اکتبر یکی‌از سخنگویان شرکت اینترپابلیک اعلام کرد دیگر این گروه در فعالیت‌های تبلیغاتی اوبر شرکت نخواهند کرد.

در همان ماه وب‌سایت آدایج اعلام کرد اوبر قصد دارد آژانس تبلیغاتی ۷۲‌اندسانی را برای فعالیت‌های تبلیغاتی آینده این شرکت در اختیار بگیرد.

در آن زمان حتی اعلام شد این تصمیم بعد از انتصاب یکی از کارمندان سابق اپل به نام بوزوما سینت جان در پست بازاریابی اوبر که در زمان همکاری با اپل ارتباط خوبی با آژانس ۷۲‌اندسانی داشته، اتخاذ شده است.

اما پس‌ازاینکه سینت جان در اولین اقدام خود شخصا، کمپین تبلیغاتی اوبر را در مسابقات لیگ ملی بسکتبال NBA اداره کرد، مشخص شد هنوز شریک تبلیغاتی اوبر انتخاب‌نشده است.

با توجه به اینکه اوبر در سال گذشته چیزی در حدود ۷۲‌میلیون‌دلار را صرف برنامه‌های تبلیغاتی کرده بود، همه منتظر بودند شریک تبلیغاتی جدید این شرکت معرفی شود که روز گذشته این اتفاق افتاد، کمپانی مدیاکام بیشتر به‌خاطر شبکه تلویزیون کابلی خود معروف است، اما در کمپین‌های تبلیغاتی موفقی نیز شرکت داشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =