کد خبر: 207960
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

رییس کمیته صنعت مجلس با اشاره به نشست اخیرش با معاون صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت و رییس انجمن واردات کنندگان خودرو از باز شدن سایت ثبت سفارش خودروهای وارداتی تا دهم دی ماه خبر داد.

به گزارش اخبارخودرو به نقل از ایسنا ، ولی ملکی گفت: توقف ثبت سفارش خودروهای وارداتی از تیرماه سالجاری موجب وارد شدن شوک قیمتی و تورمی به بازار و گران شدن خودروهای وارداتی شد.

[caption id="attachment_207971" align="aligncenter" width="500"]سایت ثبت سفارش خودروهای وارداتی خودروهای وارداتی[/caption]

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس ادامه داد: در این نشست مشخص شد که آقایان هیچ دلیل منطقی و قابل قبولی برای توقف ثبت سفارش خودروهای خارجی نداشتند که خطا کردند. این تصمیم اشتباه از نظر درآمدی به ضرر دولت  تمام شد علاوه بر آن خروج خودروهای فرسوده که به ازاء واردات هر دستگاه خودروی وارداتی انجام می‌گرفت نیز انجام نمی‌شود و خریداران خودروهای خارجی با افزایش چشم‌گیر  قیمت در بازار روبرو شدند.

وی از انتظار وارد کنندگان برای رفع توقف ثبت سفارش خودروهای وارداتی سخن گفت و افزود: خودروهای بسیاری توسط واردکنندگان پشت در گمرک‌ها معطل هستند تا پس از رفع توقف، ثبت سفارش شوند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
    ... بر این مسئولین که بدون تخصص تصمیم گیری میکنن و دود تصمیمات غلطشون میره توی چشم مردم اون یکی وزیر هم سود بانکی آورده پایین به بهانه کمک به تولید اونوقت تولید مملکت درست نشده که هیچ مستاجر بد بخت باید جواب این تصمیمات آقایون رو بده چون الان همه صاحب خونه ها به بهانه کاهش سود بانکی کرایه های نجومی از مستاجر بدبخت میخوان
  • ناشناس ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
    اول می بندن بعد که خوب همه خودرو ها گرون شدن بعد هم هزار منت میگذارن که سایت رو بازکردیم می خوایم که باز نکنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =