کد خبر: 208321
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

در قرارداد جدیدی که با رنو فرانسه بسته شده است، این قول را گرفته ایم که بتوانیم مرکز آموزشی خاورمیانه رنو را در ایران تاسیس کنیم.

به گزارش « اخبار خودرو » ، رادین پیمان فر معاون خدمات پس از فروش نگین خودرو، در گفت وگو با پرشین خودرو ضمن اعلام این مطلب گفت: قرارداد با رنو هنوز داغ داغ است و به فاز اجرا نرسیده است اما قول هایی از طرف فرانسوی برای همکاری مشترک گرفته ایم که بسیار خوب است.

[caption id="attachment_208324" align="aligncenter" width="700"]«نگین خودرو» مرکز آموزش خاورمیانه رنو می شود «نگین خودرو» مرکز آموزش خاورمیانه رنو می شود[/caption]

وی ادامه داد: قرار ما و رنو این است که به تمام خودروهای برند رنو در ایران خدمات پس از فروش ارائه شود که این مهم توسط نگین خودرو اجرایی خواهد شد. البته در قرارداد این نکته نیز آمده است که خود رنو نیز ممکن است مستقلا به موضوع خدمات ورود کند.

معاون خدمات پس از فروش نگین خودرو در مورد خدمات رسانی ایران خودرو و سایپا برای خودروهای تازه وارد رنو به ایران نیز به پرشین خودرو گفت: قطعا تنها خدمات توسط نگین خودرو و رنو ارائه می شود و این دو شرکت خودروسازی در ارائه خدمات نقشی نخواهند داشت. البته نگین خودرو این امکان را دارد که به خودروهای رنو که بر روی پلتفرم ایکس۹۰ در دو خودروساز بزرگ کشور ساخته می شوند مانند تندر۹۰ و ساندرو نیز خدمات ارائه کند.

[caption id="attachment_208325" align="aligncenter" width="345"]رادین پیمان فر رادین پیمان فر[/caption]

وی تصریح کرد: نگین خودرو تمام قطعات اصلی خودروهای فعلی رنو که توسط خودروسازان ایرانی تولید می شود را در اختیار دارد و آماده ارائه خدمات مناسب به این خودروها نیز هست.

وی در مورد استانداردسازی خدمات نگین خودرو برای ارائه خدمت بهتر به رنو سواران گفت: شرکت مادر یک استاندارد به نام Care 2 تدوین کرده که حاصل بیش از ۴۰ سال تجربه مجموعه رنو فرانسه است. این استاندارد در اختیار نگین خودرو نیز قرار گرفته و ما در ۴ نمایندگی به صورت پایلوت در حال پیاده کردن این استانداردها هستیم و پس از دریافت نتایج، آن را به تمام نمایندگان تعمیم می دهیم.

وی در پایان توسعه نگین سرویس خودرویی و موتورسوار را در راستای همین استانداردسازی دانست و خاطرنشان کرد: نگین خودرو برای دستیابی به استانداردهای شرکت مادر تمام زیرساخت ها را آماده کرده و در حال تکمیل سایر نیازهای مجموعه هستیم بنابراین؛ مشکلی برای دستیابی به استانداردهای Care 2 نخواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =